Trip

266 15 15
                                    

Maviş gözleri kıpkırmızı olmuştu. Dudakları şişmişti. Çilli yanaklarında kurumuş göz yaşları kendini belli ediyordu. Burnu silmekten kızarmıştı. Ona sarılmak için adım attığım da geri gitti.

"İstemiyorum bana dokunmanı!"

Kabul ediyorum çok büyük şerefsizlik yapmıştım!

"Tamam dokunmuyorum sadece konuşalım"

Yanımdan bana yaklaşmadan geçti ve salonda ki koltuğa oturdu. Bende onun yanına oturdum. Bana temas etmek istemediği için biraz daha yana kaydı! Onu o kadar kırmıştım ki bana dokunmak bile istemiyordu!

"Yosun güzelim bak ben onu öpmedim o beni öptü! Zaten sen gittikten sonra onu direkt kovdum! Neden beni anlamıyorsun o tek taraflı öpücüktü!"

"Bana güzelim deme! Hem en son Ceydaya güzel diyordun git ona de!"

Heh şimdi açıkla açıklayabilirsen! Kıskandırmak için yapmıştım! Mecbur söyleyecektim artık

"Seni kıskandırmak için yaptım. O Aral gerizekalısıyla oturmayı kabul edince seni kıskandım çok sinirlendim! Sen de kıskan istedim."

Sinirle ayağa kalkıp titreyen sesiyle bağırdı

"Bak Atlas kıskanmışım dimi halimi görüyorsun değil mi? O kız seni öptüğün de de kendimi o kadar değersiz hissettim ki anlatamıyorum bile. Canımı en çok yakanda senin beni sevdiğini değer verdiğini sanmıştı-"

Bana herşeyi diyebilirdi ama onu sevmediğimi söyleyemezdi! Onu çok seviyordum! O öpücük benim kontrolüm dışında gelişmişti! Bende ayağa kalktım

"Yosun bana herşeyi söyle ama seni sevmediğimi söyleme ben seni canımdan çok seviyorum! Şu akıttığın göz yaşların varya onların her biri kalbime ok gibi saplanıyor! Sana deli gibi aşığım görmüyor musun?"

"Seven insan sevdiğini kıskandırmak için başka bir kızla neyse"

Yine gözyaşlarını tutamamıştı. Onu o kadar üzmüştüm ki kendimden nefret ediyordum! Nasıl bu kadar acımasız olabilmişdim!

"Ya Yosun özür diliyorum lütfen affet beni!"

"Atlas benim güven problemim var anlıyor musun? Güvenmem o kadar zorken sana güvendim! Aylar sonra birine güvenmiştim! Bundan sonra sana nasıl güvenmemi bekliyorsu-"

Bu konuşma farklı bir yere gidiyordu! Bir dakika bu konu ayrılığa gidiyordu! Hayır olmazdı ayrılamazdım onu seviyordum!

"Hayır olmaz bu konu ayrılığa gidiyor asla ayrılmam senden! Asla!"

Bana cevap vermeden bakınca bu konunun ayrılığa gittiğine emin oldum.

"Yosun senden ayrılamam lütfen bana bunu yapma! Ben seni çok seviyorum nolur!"

...

Yosun'u ayrılma konusunda ikna etmiştim. Ama büyük ihtimalle bana çok kötü küsmüştü. Ve bence benle en az bir hafta konusmayacaktı. Ama haklıydı o bunu yapsaydı bende aynısını yapardım.

Yosun'dan

Bildiğin önümde ağlamıştı. İnsanların karşımda ağlamasına dayanamıyordum. Ayrılma konusundaki kararım haraketlerine bağlıydı. Ama bu bi kaç gün onunla konusmayacaktım. Ayrılmak istemiyordum ama kalbim çok kırılmıştı. Ortaya tepkimi koyacaktım

Eve gelmiştim ve telefonuma gelen mesajla kapıyı kapattım ve koltuğa oturup telefonuma baktım.

Atlas:Eve girdin mi güzelim?

Görüldü olmaması için bildirimlerden baktım. Tabi ki cevap vermeyecektim. Benim evim ne kadar güzelmiş anahtarı ve adresi Atlas'dan öğrenmiştim. Küçüktü ama samimi bir evdi. Yatak odama girdim ve kafama kulaklığımı takıp kendimi yatağa bıraktım.

Herşeye TersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin