Deniz

123 12 14
                                    

EceAla gönderisinde @YosunAkağaç ve @AtlasGökhan'dan bahsetti:

EceAla gönderisinde @YosunAkağaç ve @AtlasGökhan'dan bahsetti:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birileri yakalandı galiba

@888: Bunlarda çok mıçmıç(Kıskançlıktan evi yedim)

@258:Yosun harbi güzel kız bea

@974: Yosun'un yerinde olmak vardı

@368: Yosun Atlas'ı haketmiyor

@EceAla:368: Burada da gerizekalı bir
arkadaşımızı görüyoruz

@370:Çok yakışıyorlar maşallah

Atlas tek başınaydı ve birden karşısında ki çocuklardan biri cebinden kelebeği çıkarıp Atlas'a doğrulttu. Yanında ki çocuklar bunu görünce kaçtı. Atlas korkusuzca çocuğa bakıp küfürler yağdırıyordu.

Gözlerimden yaşlar süzülürken arkadan yavaşça çocuğa yaklaştım. Atlas beni görmemişti. Çocuk bıçağı atlasın karnına dayadığında çocuğun sırtına atladım.

Çocuk ne olduğunu anlayamadan sırtındayken eline tekme attım ve bıçak yere düştü.

"Yosun burada ne işin var git buradan!"

"Sen sus"

Bir yandan ağlıyordum. Çocuk benden kurtulmaya çalışıyordu. Ben ise omzuna dişlerimi geçirdim. Saat çocuk çığlık attığında üstünden indim.

"Siktirip git buradan!"

Çocuk koşarak uzaklaştığında Atlas'a döndüm. Ağlamam hızlanırken Atlas'a sıkıca sarıldım. Ya ona bir şey olsaydı! Yaşayamazdım ölürdüm! O da bana sarıldı. Hıçkırıklarım art arda sıralanırken kafamı göğsüne gömdüm.

Ellerim Atlas'ın vücudunda dolaştı. Biryerine bir şey olmadığından emin olmalıydım. Atlas bana sıkıca sarılmış öyle duruyordu ve birden tek eliyle ellerimi durdurdu

"İyiyim ben güzelim"

Ondan ayrıldığım da ağlamam durmamıştı.

"Atlas niye yapıyorsun bunu bana ya! ( Hıçkırık sesi) Ya sana bir şey olsaydı kendimi öldüremeyeceğimi mi sanıyorsun?(Hıçkırık sesi)"

Atlas tekrar bana sarıldığında ağlamam şiddetlendi.

"Yosun öyle deme kendini öldürmek falan yok öyle bir şey! Bak yanındayım bir şey olmadı bana iyiyim. Korkma bebeğim hiç bırakmayacağım ben seni. Ağlama artık o göz yaşların için ölürüm sana yemin ederim."

"Atlas ben seni çok seviyorum"

"Bende seni çok seviyorum"

Herşeye TersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin