Pov Beata.
Po tym jak Artur mnie uratował myślę, że on też coś do mnie czuję. Od początku mi się podobał, ale była Lidka i nie miałam jak go zdobyć. Lidka teraz leży zakopana to mam szanse. Mam nadzieję, że coś z tego będzie.Lekarz patrzy jeszcze raz na tego idiotę i odwraca się. Wsiada do samochodu w którym siedzi już Beata. Mężczyzna wzdycha i chwyta mocno za kierownice opuszczając głowę w dół.
Pov Beata.
No i ez teraz bedzie mój🥳🥳 Pozdrawiam Lidka, mam nadzieję, że pomimo, że jesteś trzy metry pod ziemią słyszysz.Góra nagle czuję dotyk dłoni przechodzącej po rękawie jego kurtki i zatrzymującej się na twarzy. Artur obraca się i zauważa Beatę wpatrującą się w jego oczy. Spogląda uważnie w jej oczy i po chwili spogląda na sekundę na jej usta. Ich twarze zaczynają się zbliżać. Są tak blisko siebie, że ich nosy się stykają. Usta lekarzy łącza się w niepewnych trzech pocałunkach. Lekarze odrywają się od siebie po czym oboje delikatnie się uśmiechają. Ponownie zbliżają się do siebie a ich pocałunki są bardziej pewne i intensywne.
Pov Beata.
AAAA ŁATWO Z TOBĄ LIDKA🤣🤣
Pov Artur.
Nie wierzę. Mam nadzieję, że mi i Beacie się uda.
Pov Beata.
No i slay zdobyłam tego przystojniaka.
————————————————————————
Napiszcie w komentarzykach co sądzicie🥰
CZYTASZ
Betur || Beata Górska x Artur Góra - Mój diament
FanfictionKsiazeczka o beturkach. Wiele innych bardzo fajnych szipow w niej rowniez. Niespodziewane zwroty akcji. Bardzo zabawna ksiazka.