(nie wiem czy to bedzie poprawne z wiekiem serialowo ale nie wazne)(dzieje sie to pare dni potem)
Dziś roczek Patryczka. Rok od śmierci Lidki. Artur postanowił znaleźć w sobie siły i wybrać się na cmentarz. Ubrał się schludnie, raczej tak jak na codzień. Zakupił kwiaty i szedł w kierunku cmentarza. Zauważył auto, które wyglądało jak te, które posiada Beata, lecz nie przykuł do tego szczególnej uwagi i kierował się do nagrobka zmarłej ukochanej. Gdy już był pod grobem spojrzał przed siebie i ujrzał kobietę, może to rodzina-pomyślał. Podszedł położył kwiaty i spoglądając w bok zobaczył Beatę. Oboje byli przejęci ostatnimi wydarzeniami, patrzyli na siebie zmieszani i zdziwieni.
-Beata..Bardzo, bardzo cie przepraszam..-zaczął Artur, Beata tylko na niego spoglądała, nic nie mogł wyczytać z jej twarzy.
Pov Beata. (przed przyjściem Artura)
-Lidka...
-dla drugiej takiej jak ja nie ma miejsca na scenie💋 niby taka wielka💪 a ma płaskie siedzenie🤣 na zdjeciach robisz miny jakbys miala zatwardzenie😂 nie wytrzymalas presji i zjebalas kariere🤣🤣😂
(wracam teraz do ich rozmowy)
-Beata, wiem, że nawet najpiękniejsze słowa nie sprawią, że mi wybaczysz, ale proszę cię daj nam drugą szansę.-powiedział zrezygnowany ale z małą nadzieją, że ukochana odzyska.
-Artur..zawiodłeś moje zaufanie..potrzebuje czasu.-opowiedziała przygnębiona.
-Będę czekał na ciebie wieczność, ale daj mi jakąś nadzieję..
-Nic nie mogę ci obiecać..-mówi i omijając go idzie w kierunku furtki. Artur stoi samotnie spogląda na grób Lidki.
-Straciłem Renatę i ciebie, kolejnej nie mogę-Artur mówi do siebie i podbiega do Beaty i chwyta ją za rękę. Ona patrzy na niego zdziwiona.
-Beata..błagam cię. Ja nie mogę bez ciebie żyć!-próbuje przekonać ją, ale bez skutecznie bo po mimo tego, że zbliżyła się do niego, tak jakby mieli się pocałować puściła jego dłoń i spoglądając na niego z żalem odeszła. Artur czuł jakby serce jego rozpadło się na kawałki. Bardzo żałował tego, że przez jego matkę stracił Beatę, bo po tym uświadomił sobie, że to koniec.
————————————————————————Beacia spiewa do lidki zeby az tak wam smutno nie bylo🥰🥰 czekajcie na nastepne czesci🔥
CZYTASZ
Betur || Beata Górska x Artur Góra - Mój diament
FanficKsiazeczka o beturkach. Wiele innych bardzo fajnych szipow w niej rowniez. Niespodziewane zwroty akcji. Bardzo zabawna ksiazka.