(jestesmy juz przy odc 329 bo w sumie i tak nie mialbym co tam dopisywac)
Pov Beata.
No i gdzie ten zgredzik🙄🙄 ja tu czekam i czekam co on sobie myśli
Pov Artur.
Nie no benka garniak mi kazali założyć co to jest😭
Artur wychodzi już przebrany w garnitur, britney poprawia go leciutko a nowy przynosi kwiaty, nie za dobrej jakości. Nowak mówi żeby Doktor nie wybrzydzał. Nowy pokazuje Arturowi i Britney filmik z ich akcji wstawiony do internetu a w tym czasie pojawia się Beata.
-Artur!
Artur spogląda na za chwilę jego żonę i się uśmiecha. Para wchodzi po schodach a z nimi Julka i Gabriel.
Pov Artur.
Dobra spoźniłem się tylko chwilkę ale kochana na gwiazdy się czeka
-Już w sali-
Pov Beata.
No a wiecie dlaczego Lidka nie ma na nazwisko Góra? Bo jest 3 metry pod ziemią🤣🤣🤣🤣
Oboje ślubują po czym urzędnik prosi aby przekazali sobie symbol miłości, obrączki. Artur patrzy na nowego i Julkę.
-Zostały w samochodzie, pod bazą.
-No to to już chyba wszystko.-mówi Beata i oddaje Arturowi kwiaty.
-Beata!
-Pani doktor a może jakoś to uczcimy?-pyta nowy.
-Dziękuje kochani ale Patryczek czeka.-mówi i wychodzi przewracając oczami.
-Beata! Przepraszam, Beata!-Artur biegnie za ukochaną.
-Beata poczekaj!-mówi i chwyta ją za rękę.
-Moja pierwsze małżeństwo to była porażka! Obiecałam sobie, że nigdy! - Myślałam, że to coś dla ciebie znaczy, że potraktujesz to poważnie.- mówi i obraca się w stronę wyjścia ale Artur ją powstrzymuje i staję przed nią.
-Ale ja traktuje to poważnie! Zobaczysz zrobimy ci ślub, na jaki zasługujesz, z gołębiami i wszystkim! Ja to wszystko zorganizuje.-próbuje ją przekonać.
-Artur czy ty wiesz co to znaczy zorganizować wesele!?-pyta zdenerwowana.
-Ja już wszystko przygotowałem.-mówi niepewnie i kłamie.
-Tak?
-Tak.
-To gdzie mamy sale?
-Ale Beata nie zdradzajmy niespodzianki..
-A mogę wiedzieć kiedy!?
-Niedługo..za kilkanaście..dni.
-Dni? To szybko...-odpowiada zdziwiona.
-Zobaczysz..To będzie najpiękniejszy dzień w twoim życiu. Obiecuje.
Artur uśmiecha się do ukochanej a ta swoją zdziwiona minę zmienia w uśmiech. Para trzyma się za ręce.————————————————————————
Pozdrawiam🔥🔥
CZYTASZ
Betur || Beata Górska x Artur Góra - Mój diament
FanfictionKsiazeczka o beturkach. Wiele innych bardzo fajnych szipow w niej rowniez. Niespodziewane zwroty akcji. Bardzo zabawna ksiazka.