කමෙන්ට් ගෝල් 50
භාෂීණීයි අග්රයි අයිස්ක්රීම් ෂොප් එක ඉස්සරහ හිටගෙන බලාගෙන හිටියේ ඉස්පාසුවක් නැතිව. අග්රගෙ කටත් දෙක වෙලා. වීදුරු බිත්ති අස්සෙන් පේනවා මන්දෝදරයි , සස්රුතුයි , ආදිව්යි , ආදිව් අතින් අල්ලගෙන ආව තවත් කවුදෝ පොඩි කෙල්ලෙකුයි ඇතුළෙ වාඩි වෙලා ඉන්නවා. ඕනෙ එකක් වෙත් දෙන් කියලා එතනම බිම ඉඳ ගත්ත භාෂිණී සුසුමක් හෙළුවා.
" ඕයී... බිම වාඩි වෙන්නෙ? අපි ඇතුලට යනකො"
අග්ර භාෂිණීගෙ අතින් අදිනකොට භාෂිණී අග්රට රැව්වා. යන්තම් ඇන්ඩෘගෙන් බේරිලා මන්දෝදරව ඇදගෙන යන මැර කපුටා පස්සෙන් ආව භාෂිණී අග්රයි , මන්දෝදර අයිස් ක්රීම් ෂොප් එක ඇතුලට යනකොට එලියෙ නැති උණා.
" ඇතුලට ගිහින් ඔය මගුලෙන් අයිස්ක්රීම් ගන්න ගියොත් අපෙ තාත්තා ගෙ බයික් එක විකුණන්න වෙනවා අපිට.. මෙන්න මෙහෙට වෙලා...... අග්ර? අග්ර...? ඇයි උඹ ඔහොම...."
භාෂිණී කියාගෙන යනකොට අග්ර ගෙ කට බාගෙට ඇරිලා ඇස් ලොකු වෙනකොට භාෂිණී කිය කිය හිටපු දේ නතර කරලා හැරිලා බැලුවා. ඒ එක්කම භාෂීණි දැක්කෙ අග්රගෙ කපු අයියාව. සුදු පාට සරමක් , සුදු පාට බැනියමක් ඇඳගෙන ආව කපු අයියා අයිස්ක්රීම් ෂොප් එකෙ දොරත් ඇරගෙන එයාලාව පහු කරගෙන ඇතුලට යනකොට භාෂිණිගෙ කටත් ඇරුනා.
" උඹෙ අරයා නේද? මාර අයිස්ක්රීම් කෑමක් නෙ යකො මේක. අයිස්ක්රීම් හොයා ගත්ත මිනිහා වත් මෙච්චර අයිස්ක්රීම් කාලා නැතිව ඇති"
භාෂිණි කියනකොට අග්ර වැඳ ගත්තා.
"දෙයියන්නට පූජාවක් විදියට වෙන්න ඇති භාෂිණී..."
"මොකක්? යකො දෙයියන්ට දියවැඩියාව හැදෙයි ඔහොම කලා.. ටිකක් හිටු.. අග්රයෝ.. කොහෙද යන්නෙ..."
භාෂිණී අග්රගෙ පස්සෙන් බැන බැන ගියේ කපු අයියගෙ පිටිපස්සෙන් අග්රත් ඇතුලට ගියපු නිසා.
__________
" තමුන් අද ගෙදර ගිහින් මට කතා කරලා ගෙදර ආවා කියලා කියන්න ඕනෙ!! තේරුනාද? තමුන් පන්ති ඇරිලා ගෙදර ගියපු හැම පාරම මට කෝල් එකක් දීලා ගෙදර ආවා කියලා උඹෙ වැඩක් කර ගන්න පුලුවන්"
YOU ARE READING
හයේ කනිසම ✓
General Fictionහාදු ගත්තා වගේ නෙවෙයි මන්දෝදර , හාදුවල ණය ගෙවන්න වෙන්නෙ ගිනි පොලියට!! Cover credit goes to @jenyork Started date - 31 Dec 2023 Completed - 27 April 2024