Merhabalar yeni bölümle karşınızdayım.
İyi okumalar sevgili okurlarım.
<✯>
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim kapı açılma sesi geldiğinde gözlerimi geri kapattım biri elimi nazikçe tutmuştu beklemediğim bir ses gelmişti .
" Özür dilerim kardeşim ilk başta sana kötü davrandım affet abini meleğim." Dedi.
Bu Toprağın sesiydi gözlerimi sıkıca kapattım konuşmaya devam etti.
" Senin doğumanı dört gözle bekliyordum çok heyecanlıydım sonra babamlar senin kaçırıldığını söylediler o günden sonra seni unutum sonra sen hayatımıza girdin inanamıyordum 21 yıl sonra geldin bilmiyorum kafam çok karışık Yazgı ama seni seviyorum küçük kardeşim." Dedi .
Duyduklarıma inanmıyordum göz yaşlarım akmaya başladı Toprak beni seviyormuş bunları söyleceğini beklemiyordum gözlerimi açtım yavaşça.
Toprak başını eğmiş şekilde ağlıyordu benim için ağlıyordu kimse bu güne kadar kimse düşünmemişti Toprağın elini tutmamla başını kaldırıp göz yaşlarını sildi kendimi düzeltip .
" Kimse beni bu kadar hiç düşünmemişti Toprak ." Dedim .
Ayağa kalkıp ." İyimisin ." Dedi .
Başımı evet anlamında salladım kapının açılmasıyla diğer abilerim içeri girmişti ve Yaprak hanım, Hakan bey kapıyı kapatıp yanıma yaklaştılar.
Toprak elini bırakıp. " Beni affetmeni bekleyeceğim." Dedikten sonra odadan çıktı Taha abim seruma dokunup bana döndü.
" Panik atak geçirdin kullandığın ilaç var mı varsa alıyor musun ." Dedi .
" Evet arada ." Dedim.
" Düzenli kullanman için yeni ilaçlar doktor yazdı . " Dedi .
" Tamam ." Dedim.
Yaprak hanım başımdan öpüp yanımda oturdu.
" İyimisin kızım ." Dedi naif sesiyle.
" İyiyim." Dedim.
Doğu yanıma gelip kızarmış gözüyle boynuma sarıldı sarılmasına karşılık verdim benden ayrılıp.
" Çok korktum abla seni yerde baygın görünce ." Dedi ağlamaklı sesiyle.
Elini tutup ." İyiyim ablacım sakin ol." Dedim göz kırparak gülümseyerek odadan çıktı.
Ayaz soğuk yüz ifadesiyle bana baktıktan sonra ona gülümsedim ama bana bir tepki vermeden odadan çıktı.
Benden nefret mi ediyordu .
Batı yanıma yaklaşıp odayı boşaltıp yanımdaki sandalyeye oturup iki elimden tutup .
" Kim sana vurdu sırtındaki yaralar ne güzelim ." Dedi .
Ağlamamla Batı bana sarıldı .
" Özür dilerim tamam anlatma sonra anlatırsın ." Dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZGI
Teen FictionÖz babası sandığı adamdan yıllarca şiddet gören kız yıllar sonra gerçek ailesini bulur. Yazgı 5 abi ve 1 kardeşiyle neler yaşayacak birlikte görelim . ❗KİTAP FİNAL OLDUĞUNDA DÜZENLENECEK ❗ TÜM HAKLARI BANA AİTTİR !!!ALINMASI VE ÇALINMASI DURUMUNDA Y...