Medya : Doğu Akay 😻💕😽
Günaydınnnnn💋
Merhabalar yeni bölümle
karşınızdayım.İyi okumalar sevgili okurlarım.
<✯>
Araba durmasıyla arabadan inip eve girdik abilerim yanıma yaklaşıp.
" Annemler bir şey bilmiyor o yüzden sakin olabilirsin." Dedi Taha abim.
" Tamam anladım abi ."
Salona girdiğimde annem ve babam yan yana oturmuş kahvelerini içiyordu babam beni görmesiyle kahvesini masaya bırakıp.
" Hoşgeldin kızım seninle konuşacağım bir konu vardı." Dedi .
" Hoş buldum baba odama çıkıp geliyorum." Dedim .
" Tamam kızım ." Dedi annem .
Toprak ve Taha abim peşimde gelip odama girdik çantamı yatağa atıp abilerime döndüm bir cevap bekliyorlardı benden .
Olanları anlattığımda Toprak abim sinirden duvara tekmeye atmaya başlamıştı.
Taha abim Toprak abimi durdurup.
Taha abim" Sakin ol Yazgı korkuyor ." Dedi uyarıcı bir tavırla .
Toprak abim iki elini saçlarına geçirip odamda iki tur atıp bana yaklaşıp elimden tutup.
" Sana yemin ediyorum o Tuğrulu bulup ölmekten beter hale getireceğim ." Dedikten sonra odamdan çıktı.
Korkulu gözlerle abimin odamdan çıkmasını izledim abimin bunu yapmasını istemiyordum benim yüzümden zarar görmesine izin vermezdim .
" Merak etme Yazgı birazdan sakinleşir ." Dedi .
Başımı salladım Taha abim de odadan çıktıktan sonra kaç dakikadır durmasını engelediğim hıçkırıyı bıraktım.
Benim yüzümden ailemde bu durumdan etkileniyordu ailem hak etmiyordu .
Hayatım bir çıkmazın içine düşmüştü çıkamıyordum ne yapacağımı bilmiyordum artık yorulmuştum yaşadığım hayat yük olmaya başlamıştı.
Göz yaşlarımı silip banyoya girip kapıyı kilitleyip üzerimdeki elbiseyi çıkartıp kısa bir duş aldıktan sonra havluyu vücuduma sarıp banyodan çıktım sırtımdaki izleri aynada görmemek için rasgele kıyafetleri seçip üzerime geçirdim saçımı kurulayıp çekmeceden ilaç kutusundan ilaçlarımı alıp suyla içtikten sonra yatağımda oturdum.
Babam beni aşağıda beklediğini hatırlayınca yerimden kalkıp aşağa indim salonda babam yoktu Doğu elindeki telefonuyla maç oynuyordu yanına yaklaşıp.
" Doğu babam nerde biliyor musun." Dedim .
Başını telefondan kaldırıp. " Ablacım çalışma odasında ."
" Tamam teşekkür ederim." .
Oyun oynamaya devam edip ." Rica ederim."
Salondan çıkıp çalışma odasının kapısını tıklatıp babamın sesini duymamla içeri girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZGI
Teen FictionÖz babası sandığı adamdan yıllarca şiddet gören kız yıllar sonra gerçek ailesini bulur. Yazgı 5 abi ve 1 kardeşiyle neler yaşayacak birlikte görelim . ❗KİTAP FİNAL OLDUĞUNDA DÜZENLENECEK ❗ TÜM HAKLARI BANA AİTTİR !!!ALINMASI VE ÇALINMASI DURUMUNDA Y...