34.Bölüm : Sen Benimsin

933 48 20
                                    

Medya : Furkan Atay

Ben gelmişko size bitmişko...
🫶🏻✨

Uzun bir bölümle geldim .

Hayalet okuyucu olmayalım lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin rica etsem.✨💚🤎

Keyifli okumalar dilerim ballı kurabiyelerim.🍯🍪

Bol bol öpüyorum sizi çok seviyorum canlarım benim.

Instagram :
roman_dakiperi

Kitappad :
romandakiperi

Kitappad :romandakiperi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


<✯>

Kahvaltı ettikten sonra abilerim işe gitmişlerdi yorgun olduğum için hastaneye gitmeyecektim bugün salonda oturmuş Doğuyla birlikte basketbol maçı izliyordum daha doğrusu izlemek zorundaydım beni tehdit etmişti eğer izlemezsem Toprak abime Yağız'ın numarası bende olduğunu söyleyecekti.

Bende mecbur kalarak kabul etmiştim yandan Doğuya baktım maça o kadar odaklanmıştı ki ev yansa bile fark etmezdi .

Anlayamıyorum bu erkeklerin maç düşkünlüğüne telefonumun çalmasıyla elimdeki cipsi tabağını masaya koyup ısrarla çalan telefonu alıp arayan kişiye baktım Asya delisi arıyordu kesin hastaneye gelmediğim için bana kızıcaktı.

Telefonu açmamla Asya'nın tedirgin çıkan sesini işittim.

" Alo Asya sesin neden tedirgin geliyor bir şey mi oldu."

" Yazgı televizyonu aç hemen haberlere ver çok kötü bir şey oldu çabuk ol ."

Yerimden kalktım." Tamam sakin ol ne oldu." Dedim .

Asya titreyen sesiyle." Offf Yazgı Doruk bir saldırıda ölmüş hemde kalbinden vurulmuş bütün medya ve haberler bunu konuşuyor ." Dedi .

" Şaka yapıyorsun dimi ama hiç komik değil Asya ." Dedim .

Asya derin nefes alarak konuştu." Yazgı şaka falan yapıyorum ciddiyim bak ." Dedi .

Doğuya baktım." Doğu haberlere ver hemen acil."Dedim.

" Tamam sen kapat seni sonra arayacağım Asya."

YAZGI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin