Medya : Asya 🩷
Merhabalar yeni bölümle karşınızdayım.
Canlarım satır arası yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın olur mu bol bol yorum istiyorum .
Oylarımız az hayalet okuyucu olmayın rica ediyorum sizden .👻( Oy vermeyen okuyucular var rica ediyorum okuduktan sonra yorum yapıp oy verin olur mu )
Keyifli okumalar dilerim .
Bol bol öpüyorum sizi çok seviyorum canlarım benim.
Instagram Hesabım : roman_dakiperi
<✯>
Yağız'ın evinden ayrıldıktan sonra eve gelmiştik şimdi ise karşımdaki abilerime bakıyordum Toprak abim sinirli bir şekilde salonda gidip geliyordu Batı, Taha , Bulut abim ve Doğu karşımdaki koltukta oturmuşlardı.
Annem ise yanımdaydı elimden tutmuş abilerime bakıyorduk eve geldiğimde annem sıkı bir şekilde bana sarılmıştı korkmuştu bana sarıldığında kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.
Babama bu konu hakkında bir şey söylememişlerdi endişelenmesin diye .
Ayaz abim de ortalıkta yoktu onun için endişeleniyordum Yağız'ın evinden ayrıldığında sinirliydi kendine bir şey yapmasından korkuyordum.
Toprak abim derin sessizliği bozarak bana yöneldi. " Yazgı Batı'nın silahını alıp nasıl o adamın yanına gitmeye kalkarsın söyle bana ." Dedikten sonra konuşmaya devam etti .
" Bu arada bir de Yağız'ın evine gidiyorsun sen kendini ateşe mi atmak istiyorsun he Yazgı biz seni bu cehennemden kurtarmayı çalışırken sen kendini cehenneme itiyorsun." Dedi .
Başımı yerden kaldırıp abime baktım kızarmış yüzüyle bana bakıyordu bu kadar sinirlenceğini tahmin etmemiştim.
Bulut abim ayağa kalkıp elini Toprağın omzuna koyup ." Tamam sakin ol Toprak ." Dedi .
Toprak abimi sakinleştirmek ister gibi iki kere omzuna dokundu .
Teker teker abilerime baktım hepsi benden cevap bekliyorlardı annem elimi ovalayarak bana gülümsedi bende içten bir şekilde gülümsedim.
" Biliyorum hatalıyım ama o adamı öldürmek istiyordum hayatımı yeterince kötü bir duruma soktu ondan kurtulmak için silahı çalıp onu tenha bir yere çağırdım o ise beni kaçırıp bir depoya götürdü." Dedim
" Bu adamın tehlikeli olduğunu bile bile bize söylemeden tek başına adamın yanına gittin öyle mi ." Dedi Taha abim.
" Evet ama koruma vardı o da öldü." Dedim .
Batı abim elini başına dayayıp ovaladı." Ah Yazgı sana bir şey olsaydı biz o Tuğrul köpeğini kaç aydır senden uzaklaştırmaya çalışıyorduk sen ise bir hediye paketi gibi onu yanına çağırıyorsun." Dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZGI
Teen FictionÖz babası sandığı adamdan yıllarca şiddet gören kız yıllar sonra gerçek ailesini bulur. Yazgı 5 abi ve 1 kardeşiyle neler yaşayacak birlikte görelim . ❗KİTAP FİNAL OLDUĞUNDA DÜZENLENECEK ❗ TÜM HAKLARI BANA AİTTİR !!!ALINMASI VE ÇALINMASI DURUMUNDA Y...