Medya : Yazgı Akay.
Merhabalar yeni bölümle karşınızdayım.
İyi okumalar sevgili okurlarım.
<✯>
Kabus görmemle hızlıca yatağımdan doğruldum ama odam kasvetli karanlığın içindeydi elimi kalbime götürüp derin nefes alıp kapı tarafına yöneldim .
Kapıyı açıp koridora ilerledim ama evin her tarafı karanlıklar içindeydi daha fazla korkmaya başlamıştım hiç bir ses gelmiyordu evde .
Salonda ince bir ışık yanıyordu salona geldiğinde çığlık çığlığa yere düştüm Taha abim, Bulut abim, Toprak abim, Batı abim, Doğu , Anne ve babam her taraflarından oluk oluk kanlar akıyordu.
Bu olamazdı hayır ölemezlerdi emekleyerek aileme yaklaştım anne ve babamın ellerinden tutup ağlamaya başladım kalbim deli gibi atıyordu hayır bu gerçek olamazdı hayal görüyor olmanıydım .
" Hayır açın gözlerinizi lütfen ." Dedim.
Ağlayarak abilerime baktım
" Abilerim hani beni yanlız bırakmak yoktu ."
Arkamdan adım sesleri işitmemle sırtım yay gibi gerilmeye başlamıştı arkamdaki adım seslerini sahibine baktım Tuğrul kanlı elleriyle boğazımı sıkıp üstüme çıkmıştı artık bitmişti ölüyordum kalbim atmayı bırakmıştı nefes almam zorlamıştı .
***
Kanter içinde yataktan kalkıp etrafa baktım odamdaydım odamın ışıkları açıktı ayağa kalkıp aynanın önüne geçtim.
Elimi boğazıma yaklaştırıp baktım hiç bir iz yoktu kabus görmüştüm az önceki şeyler gerçek değildi Tuğrul burda değildi sakin olmalıyım .
Masadaki sürahiden su doldurup elimin titremesine aldırmadan suyu içtikten sonra odamdan çıkıp Anne ve babamın odasına ilernedim .
Kapıyı tıkladıktan sonra annemin sesini duymamla içeri girdim annem gece lambasını açıp bana baktı endişeli bir şekilde yataktan kalkıp yanıma geldi.
Omzuma dokunup." İyimisin bir yerin mi ağrıyor yoksa." Dedi annem .
Mahcup bir şekilde anne baktım .
" Özür dilerim anne kabus gördüm yanımda yatar mısın korkuyorum." Dedim.
Bir şey olmadığını anladıktan sonra gülümseyip ." Özür dilemene gerek yok sen git ben geliyorum." Dedi annem .
Başımı sallayıp odadan çıkıp odama girdim bir kaç dakika sonra annem içeri girip yatağıma girdik.
" Gözlerini kapat güzel kızım ben burdayım korkma." Dedi .
" İyki varsın annem ." Dedim .
" Sende iyi ki varsın yazgım." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZGI
Teen FictionÖz babası sandığı adamdan yıllarca şiddet gören kız yıllar sonra gerçek ailesini bulur. Yazgı 5 abi ve 1 kardeşiyle neler yaşayacak birlikte görelim . ❗KİTAP FİNAL OLDUĞUNDA DÜZENLENECEK ❗ TÜM HAKLARI BANA AİTTİR !!!ALINMASI VE ÇALINMASI DURUMUNDA Y...