32.Bölüm : Benim Baktığım Gözler

979 63 13
                                    

Medya : Doruk.

Biz geldik... Nasılsınız bakalım iyisinizdir inşallah ballarım.
🌸🩷

Canlarım satır arası yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın olur mu.
🫠🙃

Keyifli okumalar dilerim canlarım.

Sizi seviyorum öpüyorum .
💋♥️

Instagram :
roman_dakiperi

Tiktok :
Romandakiperi-

<✯>

Gözlerimi açıp yanıma göz attım boştu Yağız gitmişti dün akşamı düşündüm Yağız'ın dizinde uyumuştum.

İlk defa kabus görmeden derin bir uyku uyumuştum çikolata kokusu üzerime silmişti .

Odamın kapısı açılmasıyla kapı tarafına baktım Ayaz abim odaya girdi gülümseyerek yanıma geldi yataktan doğruldum.

" Günaydın." Deyip elimden tutu .

Susup abime baktım konuşacak gücüm yoktu sadece iç çekmekle yetindim.

Abim beni kendine çekip sarıldı kısık bir sesle." O şerefsiz adama dünyanın kaç bucak olduğunu göstereceğim benim kardeşime zarar vermek neymiş görecek şimdi üstünü değiştir aşağa gel kahvaltı yapalım ." Dedi .

Abimden ayrıldım ." Tamam sen git geliyorum bir kaç dakikaya." Dedim .

Abim saçımdan öpüp odadan çıktı.Yataktan kalktım çekmecenin üstünde ufak bir not görmemle elime alıp okudum .

Gülümse ki güneşim yeniden doğsun...

Numaram : 05******89

Yağız Atahanlı.

Telefonumu alıp numarayı kayıt ettikten sonra notu çekmeceye koydum anlaşılan Yağızdan artık kurtuluşum yoktu ailemin anlatıyı Yağızla benim gördüğüm Yağız farklı biriydi.

Yağız beni gerçekten
düşünüyordu.

Üstümü giyindikten sonra aynaya yaklaşıp başımdaki yarayı krem sürüp odadan çıktım.

Mutfağa geçip masada oturan abilerime ve anne babama baktım hepsi yüzlerinde gülümsemeyle bana baktılar .

" Günaydın kızım.'' Dedi annem .

Toprak abimin yanına geçip oturdum."Günaydın." Dedim .

Toprak abim saçımdan öpüp ayağa kalktı." Afiyet olsun Batı kalk gidiyoruz." Dedi .

Batı abim çayından bir yudum alıp Toprak abimle çıktılar.Tabağıma bir kaç parça peynir salata koyup yemeğe başladım daha fazla yemek istemediğim için sandalyeden kalktım mutfaktan çıkacakken bulut abime döndüm.

YAZGI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin