16.Bölüm : Kafesteki Kız.

3.7K 226 28
                                    

Medya : Bulut Akay

İyi geceler 🌙

Merhabalar yeni bölümle karşınızdayım.

İyi okumalar sevgili okurlarım.

<✯>

Abilerimle kahvaltı ettikten sonra Bulut ve Batı abim beni yanlarına çağırmışlardı.

Dışardaki masaya ilerneyip Bulut ve Batı abimin yanındaki boş  sandalyeye geçip oturdum.

Batı abim kendini düzeltip söze girdi .

" Dün olan olay hiç iç açıcı bir şey değildi nasıl oldu dün ki olay anlat güzelim." Dedi .

Bulut abim elimden tutup." Özür dilerim Yazgı senin yanında olmama rağmen başına bunlar geldi ." Dedi .

Gerçekten yaşadığım olay benim için zor bir durumdu.

Birinin bana nefreti yüzünden odaya kapatılmıştım .

Abimin dediği gibi iç açıcı bir durum değildi abilerimin kendilerini suçlaması annemin ağlaması benide üzüyordu bu olayı kimin yaptığını merak ediyordum.

Bulut abime gülümseyip." Abi özür dilemene gerek yok her zaman yanımda bulunamazsın dimi kendi üzme bunu hiç istemem." Dedim.

Bulut abim bana sarılıp." Senin gibi bir kardeşim olduğu için bu dünyada en şanslı abi benim ." Dedikten sonra benden ayrıldı.

Batı abime dönüp dün hastanede ne olduysa teker teker anlatıktan sonra abimin tepkisini izledim .

Ayağa kalkıp." O hemşireyle konuşmalıyız o yapmış olabilir belki başka biride olabilir ama öğreneceğim." Dedi .

Bulut abimin telefonu çalmasıyla yanımızdan ayrılıp telefondaki konuşmasını bitirip yanımıza geldi.

" Benim hastaneye gitmem gerekiyor bir kaza olmuş akşam konuşuruz ." Dedi ve arkasına döndü abimi durdum.

" Abi bende geleceğim." Dedim .

Bana dönüp ." Dünki olay ortaya çıkmadan gelme Yazgı o kişi sana yine zarar verebilir." Dedi .

" Tamam  ." Dedim .

Vakit kaybetmeden eve girdi Batı abimin yanına geçip oturup sohbet ettikten sonra Batı abim de emineyete gitmek için evden çıkmıştı .

Taha ve Toprak abim de evde yoklardı.

Eve girip Doğunun odasına ilernedim kapıyı çaldım ama ses gelmeyince kapıyı açıp içeri girdim .

Odaya göz attım Doğu odada yoktu duvarda basketbol posterleri asılıydı görünüşe bakılırsa Doğu basketbolcuları seviyor gibiydi mavi tonlarda dizayn edilmişti odası.

Odanın kapısı açılmasıyla kapıya döndüm Doğu elindeki basketbol topuyla içeri girdi yorulmuş görünüyordu.

" Bir şey mi oldu abla ." Dedi nefes nefese kendini koltuğa attı.

Gülümseyerek." Bir şey olmadı sana bakmaya geldim evde sıkıldım." Dedim.

Ayağa kalkıp topu bana uzattıp.

YAZGI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin