Merhabalar yeni bölümle karşınızdayım.
İyi okumalar sevgili okurlarım.
<✯>
Hakan bey odadan ayrıldıktan sonra uyumuştum Taha abim beni kaldırıp akşam yemeği yemiştik.
Birlikte salonda oturuyorduk Yaprak hanım dün akşam ile ilgili bir şey söylememişti.
Bulut yerinde kalkıp ." Filim izleyelim sıkıldım." Dedi.
Heyecanı bir şekilde " Tamam olur ben bir şeyler hazırlayıp geliyorum sizde filmi seçin ." Dedim.
Mutfağa geçip içecek buz dolabından çıkartım altı tane bardak tepsiye koyduktan sonra mısır patlatıp tabaklara koydum cipsileride aynı şekilde.
Toprak abim mutfağa gelip diğer tepsiyi alıp birlikte salona geçtim.
Taha abim salondaki masayı kaldırmış altı tane minder dizmişti herkes yerlerine geçtkiten sonra Batı ve Toprak abimin ortasında oturdum.
Aksyon filmi seçmiştik bir şeyler atıştırdıktan sonra filim bitmişti esliyerek abilerime döndüm Taha abim mısırı ağzına atıktan sonra bana döndü.
" Uykun mu var küçük fare ." Dedi.
" Evet ." Dedim.
Doğuya baktım benden önce uykuya dalmıştı bile gülerek doğuyu baktım abilerim doğuya bakıp gülümsediler .
Toprak kahkaha atarak." Doğunun kime çektiği beni Yazgı sana çekmiş." Dedi.
" Ya abi ." Dedim .
" Öyle değil mi ama ." Dedi Toprak abim .
Diğer abilerim ise hem cipsileri yiyorlardı hemde gülerek bana bakıyordı.
Ayağa kalkıp." Ben gidiyorum siz gülmeye devam edin ." Dedim .
Arkama dönüp ." Doğuyu odaya götürün üşümesin ." Dedim.
" Emredersiniz küçük hanım bu arada iyi geceler." Dedi Taha abim.
Gülmemek için dudaklarımı ısırıp.
" İyi geceler." Dedim .
Merdivenlerden çıkıp odama geçmeden Yaprak hanımım odasına ilernedim kapıyı tıklatıp içeri girdim.
Kafamı kapıdan çıkartıp odanın içine baktım yaprak hanımın sesi gelmesiyle sesin geldiği tarafa baktım salanan sandalyede elinde kitapla bana bakıyordu.
" Gel yazgım ." Dedi .
Kapıyı kapatıp yanına gittim dün akşam yaprak hanımı kırmıştım kendimi affedirmem gerekiyordu.
Boğazımı temizleyip." Biliyorum dün akşam sizi çok kırdım özür dilerim düşünmeden konuştum beni affedicek misin ANNE." Dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZGI
Teen FictionÖz babası sandığı adamdan yıllarca şiddet gören kız yıllar sonra gerçek ailesini bulur. Yazgı 5 abi ve 1 kardeşiyle neler yaşayacak birlikte görelim . ❗KİTAP FİNAL OLDUĞUNDA DÜZENLENECEK ❗ TÜM HAKLARI BANA AİTTİR !!!ALINMASI VE ÇALINMASI DURUMUNDA Y...