Medya : Kül -Cem Adrian.
Merhabalar yeni bölümle karşınızdayım.
İyi okumalar sevgili okurlarım.
Canlarım satır arası yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın olur mu.✨🫀♥️
Uzun bir bölümle karşınızdayım canlarım .🫶
Kalbimde bir yerde bir orman yanıyor
Bıraktığın şarkılar sahipsiz susuyor
Şiirler hep dargın, dualar şifasız
Ömrüme mıhlanmış bir cümle
Kül olur kalbindeki zamanla
Yana yana, yana yana
Yana yana, yana yanaBatı ...
<✯>
Biraz dinlendikten sonra bulut abim kendi elleriyle bana çorba yapmıştı Çorbamı içip abimin getirdiği ağrı kesicidende almıştım ayağım biraz iyi durumdaydı.
Bir kaç saattir eve gelmiştim annem ve babam benim için endişelenmişti.
Babaannem bileğimde ki şişlik geçmesi için bir karışım hazırlamıştı Taha abim içmemem için ısrar etse de babaannem o kadar inatçıydı ki Taha abimi dinlememişti bu yüzden iğrenç karışımı içmiştim .
Şuanda bahçede bütün aile oturmuş sohbet ediyorduk neyden mi bahsediyorduk abilerimin küçüklük anılarını dinliyordum.
Annem ." Bir keresinde mutfakta yemek yapıyordum üst kattan sesler geliyordu yemeği hemen bırakıp üst katta ilernedim bir de ne göreyim Batı ve Bulut ellerinde kremle saçlarına sürüyordu ikisinide alıp banyoya söktüm duş aldırtım." Dedi gülerek.
Bulut abim ." Anne şimdi bunu sırası mıydı ." Dedi
Annem hala gülüyordu.
Batı abim ise hoşuna gitmiş bir şekilde ." Ama bulutun yüzüne bile sürmüştüm." Dedi .
Bulut abim Batı'nın taklidini yaparak konuştu herkes bir yandan konuşuyordu bende susmuş onlara bakıyordum.
Keşke küçükken kaçırılmasaydım belki küçükken daha mutlu olabilirdim içinde bir burukluk oluştu hiç geçmeyecek gibi yumru oluşmuştu.
Geçmişten bir anı aklıma geldi.
Geçmiş her zaman acıdır.
Bazıları için acı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZGI
Teen FictionÖz babası sandığı adamdan yıllarca şiddet gören kız yıllar sonra gerçek ailesini bulur. Yazgı 5 abi ve 1 kardeşiyle neler yaşayacak birlikte görelim . ❗KİTAP FİNAL OLDUĞUNDA DÜZENLENECEK ❗ TÜM HAKLARI BANA AİTTİR !!!ALINMASI VE ÇALINMASI DURUMUNDA Y...