20.Bölüm : Kanlı Son

2.7K 164 27
                                    

Medya : Çağan Şengül - Çok Yazık

Merhabalar yeni bölümle karşınızdayım.

İyi okumalar sevgili okurlarım.

Canlarım satır arası yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın olur mu.✨🫀

WhatsApp kanalıma gelmek isteyen var mı aşk bahçelerim .🌸🩷

Bu bölümde ağlayacaksınız.

Bu bölümde ağlayacaksınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

<✯>

Batı abim yanımıza yaklaşıp.

" Güzelim ." Dedi .

Asya başını kaldırıp Batı abime baktı kızgın yüz ifadesiyle.

" Dağ ayısı ." Dedi .

Abim ise aynı yüz ifadesiyle.

" Hey sen burda ne arıyorsun dağ keçisi." Dedi .

Bende şaşkın şaşkın onlara bakıyordum abim Asya'yı nerden tanıyordu .

" Bir dakika siz birbirinizi nerde tanıyorsunuz acaba ." Dedim meraklı gözlerle onlara baktım.

Asya bana dönerek." Bu abin mi Yazgı." Dedi .

" Evet." Dedim .

" Soruma bir cevap alamadım niye burdasın sen ." Dedi Batı abim Asya'ya .

Asya bana bakarak ." Yazgı benim küçüklük arkadaşım olur ." Dedi .

Bende aval aval onlara bakıyordum anlaşılan nasıl birbirlerini tanıdıklarını söylemeyeceklerdi .

" Abicim ve Asya birbirinizi nerde tanıyorsunuz." Dedim .

" Yoldayken buraya geliyordum sevgili abinde az kalsın arabama çarpıyordu ikimizde arabadan inip tartıştık böyle oldu işte Yazgı." Dedi Asya .

Abim gülerek." Heyy dağ keçisi sen benim arabama çarpıyordun yolun diğer tarafında kırmızı ışık yanıyordu benim geçtiğim yolda ise yeşil ışık yanıyordu ben geçmeden sen kırmızı ışığa aldırmadan benim geçtiğim yola daldın o yüzden sen benim arabama çarpıyordun." Dedi.

Asya kıp kırmızı olmuş bir şekilde." Yalan söylüyor Yazgı inanma ona zaten arabaya bir şey olmadı ne uzatıyorsun dağ ayısı." Dedi .

Abim konuşucaken abimi engelleyip." Bu kadar tartışma yeterli bence ikinizede bir şey olmamış dimi o zaman uzatmaya gerek yok içeri geçelim acıktım ben ." Dedim .

YAZGI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin