Medya : Burakcığım ( Dövmesiz olarak düşünün )
Merhabalar yine ben nasılsınız iyisinizdir inşallah canlarım benim 🫶💐💞
Buraklı bir bölümle geldim .✨🎊🎉
Canlarım satır arası yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın olur mu bol bol yorum istiyorum .
Keyifli okumalar dilerim ballarım.
🐝🍯Bol bol öpüyorum sizi çok seviyorum canlarım benim.
Instagram :
roman_dakiperiTiktok :
Romandakiperi-Seviyorum sizi ya 💞💖
<✯>
Alarımın çalmasıyla elimi hala çalmaya devam eden saate uzatım saati kapattım. Gözlerimi açıp odaya baktım dün Bulut abimin yanında uyumuştum yan tarafıma baktığımda abim yoktu .
Odanın kapısı açılmasıyla Bulut abim içeriye girdi.
" Ben mi uyandırdım seni güzelim ." Dedi saçımdan öpüp.
Yataktan doğruldum abimin yanaklarından öptüm ." Yok sen uyandırmadın alarım sesi uyandırdı." Dedim .
" Ben alarımı kapatmayı unutmuşum özür dilerim." Dedi .
Abime baktığımda hazırlanmıştı ." Sorun değil zaten kalıcaktım saat kaç abi ." Dedim yataktan kalktım.
" Yedi buçuk."
" Ne kahvaltıya geç kaldım ." Dedim .
" Annem dışarıya koydu kahvaltıyı seni bekledik hazırlanıp gel ." Dedi abim .
" Tamam abicim ." Dedim .
Koşarak odadan çıkıp odama girdim banyoya girip işimi hal ettikten sonra hızlı bir şekilde üzerime kot pantolon ve beyaz gömleğimi alıp giydim kısa saçlarımı tarayıp makyaj yapmadan telefonumu alıp aşağa indim.
Burnuma nefis kokular gelmesiyle annemin yine güzel bir şeyler yaptığını anladım bahçedeki kurulu masadaki lezzetli yiyeceklere baktım hepsi muhteşem görünüyorlardı.
" Günaydın ."Dediğimde herkes aynı şekilde bana günaydın dedikten sonra Ayaz ve Doğunun ortasına oturdum.
" Günaydın uykucu ." Dedi Ayaz abim .
Abimin yanağından öpüp kıkırdadım abim ise tebessüm ederek bana baktı.
" Sanada günaydın abilerin kralı ." Dedim .
Doğu koluma cimciklemesiyle tiz bir çığlık atıp Doğu'nun kafasına vurdum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZGI
Teen FictionÖz babası sandığı adamdan yıllarca şiddet gören kız yıllar sonra gerçek ailesini bulur. Yazgı 5 abi ve 1 kardeşiyle neler yaşayacak birlikte görelim . ❗KİTAP FİNAL OLDUĞUNDA DÜZENLENECEK ❗ TÜM HAKLARI BANA AİTTİR !!!ALINMASI VE ÇALINMASI DURUMUNDA Y...