21.Bölüm : Ölüm ve Yaşam Arası

2.6K 168 67
                                    

Medya : Dedublüman - Belki

Merhabalar yeni bölümle karşınızdayım.

Canlarım satır arası yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın olur mu bol bol yorum istiyorum.

Ne zaman bölüm atacağım desem bir sorun çıkıyordu ama sonunda bölüm atabildim.

Küfür içeren yorumlar istemiyorum bu yorumları gördüğüm gibi silip yorum yapan kişi engellenecektir bilginiz olsun .

Keyifli okumalar dilerim .

Bol bol öpüyorum sizi çok seviyorum canlarım benim.

🌸🩷🩷🩷🌸

En sevdiğiniz emojiler neler benim ki >>>✨🫶

En sevdiğiniz emojiler neler benim ki >>>✨🫶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayaz... ( Bir maşallah alırız yakışıklım benim düşmeyin olur mu ❤️‍🔥 )

<✯>

...Yazarın Ağzından...

Bir odada canı için savaş veren Yazgı öbür yanda kendini suçlayan aile .

Hastaneye geldikleri gibi yazgıyı ameliyata almışlardı Bulut ameliyathaneye girmek istesede doktorlar buna izin vermemişlerdi.

Yaprak hanım akan göz yaşlarıyla Buluta yaklaşıp.

" Neden yazgıyı yanlız bıraktın Bulut neden ." Dedi .

İki elini yumruk yapıp Buluta göğsüne yumruk atıyordu Bulut ise donuk bakışlarla annesine bakıyordu.

Taha annesini Bulutan ayırmak için onlara yaklaştığında Bulut elini dur işareti yaptığında Taha yerinde sabit bir şekilde durdu .

Bulut annesinin elinden tutup." Özür dilerim anne benim hatam biliyorum onu yanlız bırakmamam gerekiyordu." Dedi annesini sıkı bir şekilde sarmaladı.

Yaprak hanım ." Onu bir daha kaybetmek istemiyorum Bulut ." Dedikten sonra Bulut'un elinde yığılıp kalmıştı.

Bulut yaprak hanımı kucağına alıp iki ötedeki odaya yerleştirdikten sonra .

Odadan çıkıp." Taha anneme sakinleştirici bir iğne yap kendine gelir ." Dedi.

" Tamam ." Dedi Taha .

***

Saatler su gibi ilerniyordu hemşire ve doktorlardan hiç bir ses yoktu herkes korkmaya başlamıştı.

YAZGI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin