Medya : Ayaz Akay 🖤
Merhabalar yeni bölümle karşınızdayım.
İyi okumalar sevgili okurlarım.
<✯>
Aradan 2 gün geçmişti abilerimle yakın olmuştum biri hariç Ayaz sabah evden erken çıkıyor akşam geç geliyordu abilerimle sohbet etiğimde katılmıyordu neden böyle yaptığını merak ediyordum açıkçası.
Abilerim her anında beni güldürmeye çalışıyorlardı mutlu oluyordum bana öyle davranmalarını galiba sevgiye muhtaç birisiyim.
Hazırlanıp aşağa indim Yaprak hanımın ısrarla kahvaltıyı birlikte yapmamızı istemişti bende kıramamıştım.
O gün beni eve getiren adamı merak ediyordum niye Hakan bey ona kızmıştı kimse ondan bahsetmiyordu Batı abime bu konu hakkında görüşecektim ayağım merdivenlerin ucuna takılmasıyla yere düşeceken biri beni tutmuştu
Baktığımda Bulut beni tutmuştu ondan ayrılıp .
" Teşekkür ederim." Dedim.
" Teşekkür etmene gerek yok sonuçta abinim Yazgı." Dedi .
Batı gelip elini omzuna atıp beni kendine çekip .
" Ben onun abisiyim ." Dedi .
Bulut bana yaklaşıp dokunmak istiyordu sonra vazgeçip Batıya yaklaştı.
" Ben onun abisiyim." Dedi bastırarak.
Bas baya kavga ediyorlardı benim için gülümseyerek onları seyrediyordum .
Merdivenlerden Taha inip yanımıza gelip .
" Kavga etmenize gerek yok abisi benim ." Dedi .
Batı ve Bulut ,Tahay'la kavga etmeye başladılar ayırmak için konuşmaya başladım
" Kavga etmenize gerek yok hepiniz abimsiniz." Dedim .
Doğu merdivenlerden inip kolunu omzuma atıp yanaklarımdan öpüp.
" Ablaların güzeli nasılmış bugün bakalım." Dedi sevimli bir şekilde.
" Seni gördüm daha iyi oldum ." Dedim .
Arkama baktığımda abilerim hala kavga ediyorlardı doğuyla gülümseyerek mutfağa indik kahvaltı yapmaya başladık kahvaltıyı bitirdikten sonra masayı toparlayıp solana girdim.
Yaprak hanım ve Hakan bey kahvaltı etikten sonra hemen evden çıkmışlardı Yaprak hanım Savcıydı Hakan bey ise holding yönetiyordu .
Sıkıldığım için evi dolaşmaya karar vermiştim Bulut ve Taha abim hastaneye gitmişlerdi . Batıda emniyetten çağırmışlardi Doğu ise basketbol oynamak için evden çıkmıştı Ayaz ise evde yoktu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZGI
Teen FictionÖz babası sandığı adamdan yıllarca şiddet gören kız yıllar sonra gerçek ailesini bulur. Yazgı 5 abi ve 1 kardeşiyle neler yaşayacak birlikte görelim . ❗KİTAP FİNAL OLDUĞUNDA DÜZENLENECEK ❗ TÜM HAKLARI BANA AİTTİR !!!ALINMASI VE ÇALINMASI DURUMUNDA Y...