2. Nem veled

608 22 0
                                    

|2|

- Nelli - szólt kolléganőm. Oldalra néztem, majd egy újabb beteg jött. Nem hiszem el, mára már annyira elégnek érzem a munkát, hogy az hihetetlen. Semmi kedvem a mai naphoz, a pénteki incidens után, kurva szarul telt a hétvégém. Állandóan azon pörgött az agyam, hogy emiatt a hülye fasz miatt, vajon megfog szakadni a kapcsolatunk Marcival? Vagy éppen pont leszarta az egészet, és valószínű hogy most is be van állva. Igen, ez valószínűbb.
- Figyelj, jobb ha haza mész, ez a nap teljes szenvedés veled baszod - zökkentett ki. Igaza van.
- Jól van, értem baszki. Tudod hogy áll most a helyzet Marcival. - feleltem szomorúan.
- Én tudod mit nem értek? - pecsételte le közben a lapot. - Nem vagytok együtt. - nézett fel a papírról rám, majd bólintottam. - De azt látom rajtad, hogy annyira megvisel ez az egész, teszem hozzá, szerintem ok nélkül, mintha kb szakítottatok volna - fejezte be.
- Így látod? - masszíroztam meg az arcom.
- Igen - felelte.
- Nem, Dia. Szimplán mióta felköltöztem Pestre, ő az egyetlen ember az életemben jelenleg, akire gondolok ha bármi történik velem, tudom hogy meghallgat, még ha közben be is alszik mert fullra be van állva - magyaráztam neki.
- Remélem hallottad magad, és tudod hogy ez így kimondva, valami írtóan szarul hangzik - nevetett.
- Talán szarul hangzik, de ez az igazság - feleltem.
Valójában tényleg szarul hangzik, és ha bárkinek ezt el mondom, csak kinevet. Nem tud nekem olyan lelki biztonságot nyújtani még barátilag sem, nem hogy egy kapcsolatban, még sem tudok elszakadni tőle sehogy sem.

|18:08|

A munkából tartottam haza gyalog, amikor jött egy értesítésem. Rá pillantottam a telefonomra, majd Marci nevét véltem felfedezni.

" Remélem annyira nem haragszol, hogy ne fordulj meg, és ne szállj be a kocsiba hogy haza vigyelek " Ez állt az üzenetben. Elmosolyodtam. Megfordultam, majd egy fekete Mercedes gurult lassan mögöttem. Ő az? Ezzel az autóval még sosem láttam. Mellém ért az autó, majd az ablakot lehúzták.
- Szia - köszönt, majd megláttam Marci arcát, és vörös szemeit. Felém fújta a füstöt, amit mélyen belélegeztem. Az anyóson ült, a raszta volt a sofőr.
- Köszi, megyek gyalog - nyomtam puszit az arcára, majd tovább mentem.
- Nelli - kiállt utánam. Nem fordultam meg, nem akarok a közelében lenni annak a gyökér gyereknek. Újra mellém értek, majd megálltak, és kipattant az autóból Marci, majd elém vágott.
- Ne csináld már - fogta meg a karom. Bele néztem a szemébe, és valahogy nem tudtam nemet mondani. De tudtam hogy nem akarok menni.
- Marci, el vagytok ketten, én ebbe nem szeretnék belerondítani. Majd máskor - mosolyogtam rá, de nem volt őszinte.
- Nelli - kezdte, majd közelebb húzott magához. - Én veled szeretnék lenni, bepótolni azt az estét - nézett a szemembe, majd a számra.
- Marci, full be vagy állva, és ha engem is be sodorsz, nem lehetünk barátok - motyogtam.
- Ez egy faszság. Tudod nagyon jól hogy mióta barátok vagyunk, semmi nem volt köztünk - reagált egyből. - Kibaszott jó nő vagy, legszívesebben minden órában a farkamra húználak - ecsetelte vigyorogva.
- Mekkora geci vagy ember - ütöttem a mellkasát, de tetszett amit mondott, és én is eljátszottam már párszor ezzel a gondolattal párszor.
- Tesi, ha én így bókolok, abból biztos hogy nem három év barátság alakul ki - röhögött a raszta. Megforgattam a szemeimet, majd rá néztem.
- Ha te bókolsz, abból biztos hogy még szex sem - pirítottam oda. A raszta bemutatott, majd inkább a telefonját nyomkodta.
- Gyere már, ne legyél picsa - nyaggatott Marci, ügyet sem vetve a kis párbeszédre, vagy mi volt ez.
- Hova mentek? - érdeklődtem, beadva ezzel a derekam. Ennél rosszabb döntést nem is hozhattam volna a nap végére.
- Uccabárba - felelte.
- Jól van, de jössz nekem egy baszó cigivel - figyelmeztettem. Bólogatott, majd kinyitotta a hátsó ajtót nekem, én pedig beültem. Beült ő is, majd hátra fordult hozzám.
- Már mint a cigivel, vagy a baszással? - kérdezte komolyan.
- Azt még eldöntöm - válaszoltam. Szemei nagyra nyíltak, majd nevetni kezdett.
- Nem mondom hogy nem mennék bele, viszont nem vállalok felelősséget érted - fordult előre, majd rá nézett a rasztára.
- Tesi, ha nagyon becézek, ugye figyelsz Nellire? - kérdezte tőle.
- Marci, nem kell rám figyelni, nem vagyok már kislány. Felnőtt nő vagyok baszki - nem hagytam válaszolni a rasztát. Komolyan, legalább olyan emberre bízná ezt, akiben látok rá potenciált.
- Tesi, ennek a nőnek olyan nagy szája van, a szervkereskedők is vissza hoznák, vagy el sem vinnék - lőtte el az évszázad poénját.
- Kussolj már, úristen. Marci, inkább lemondom a programot, bocsi - nyitottam ki a kocsi ajtót.
- Tesi, ne legyél ekkora geci - nevetett Marci. Kurva jó. - Úgy viselkedtek egymással mint a gyerekek, én ilyet nem basztam még - nyújtotta meg a cigiét.
- Persze, mert ezzel máshogy nem lehet se beszélni, se viselkedni. Kivívta magának hogy gyerekként kelljen vele bánni - zártam le ezzel az egy mondattal.
- Marci, azt mondtad hogy van egy jó barátod, nem azt hogy egy hülye picsát szedtél össze mikor dertoxba kerültél - fordult felé a raszta.
- Anyádat! Nem beszélhetsz így rólam, főleg hogy félő hogy még te is kerülhetsz oda, de akkor semmi jóra ne számíts tőlem - emeltem fel a hangom. Ki a gecinek képzeli ez magát?
- NA EZT KURVA GYORSAN BEFEJEZITEK BASSZA MEG! - ordított Marci. Összerezzentem. Nem sokszor hallottam így ordítani.
- Te indítsd el azt a kurva kocsit - intézte a raszta fasznak szavait, majd hátra fordult hozzám. - Te pedig kussolj be, kibaszott nagy szád van! Inkább itt a cigi, szívd és pofa be! - nyújtotta nekem, amit elfogadtam, a másik kezemmel pedig bemutattam neki.

|3:27|

Fogalmam sincs mennyi cigit szívtunk el, és mennyi felest ittam meg, de nem éreztem elégnek. Marci újabb embereknek mutatott be, akikkel meglepően jól el voltam már első találkozás gyanánt, és megismertem egy halál cuki lányt is, Kittit. Ugyan olyan nagy szájú mint én.
- Nelli! - kiáltott fel. - Gyere, táncoljuk - rángatott fel a székből, minek következtében majdnem rá estem Ercsére.
- Babája, te ne igyál többet, de szívjál se - röhögött.
- Na, csendbe legyél - préseltem ki magamból a szavakat. - Tekerjed és szólj ha kész.
Kitti a tánc parkettre húzott, majd egymáshoz simulva elkezdtünk táncolni. A fű és az alkohol dolgozott bennem rendesen, de imádom ezt az érzést. A hajamba túrtam, majd végig simítottam testemen. Ajkamba haraptam, majd két kezet éreztem a derekamon. Hátra fordultam, Marcival szemben találtam magam. A szívem őrült gyorsan dobogott, valahol a torkomba éreztem. Szemeibe néztem, és tudtam hogyha tovább bámulunk egymás szemébe, nagy baj lesz.
- Marci, ne csináld, kérlek - kérleltem.
- Ezt egy nő szájából sem hallottam még, így ismételd csak meg - kacérkodott. Baszódj meg Marci.
- Miért akarsz elveszíteni te fasz? - mérgelt fel.
- Ez a te hülyeséged Nelli - váltott komolyra. - Soha nem foglak elveszíteni, és tudom hogy te is akarod - dörmögte a fülembe. A lábaim megremegtek. Ha nem tartott volna, azonnal összeesek.
- De nem veled - feleltem.

Ki lennél te? || Ekhoe x Pogány Induló FF||Where stories live. Discover now