|13|
|13:21|
- Gondolom, nem akarod hogy faggassalak az el múlt éjszaka történéseiről - felvont szemöldökkel nézett rám Dia, majd el vette a dohányzó asztalról a már félig üres boros poharat. Újra bele kortyolt. Nagyot sóhajtottam.
- Ha azt gondolod hogy a Manueles sztori után, és a mosdós kaland után nem tudtam fokozni - sütöttem le a szemeimet - tévedsz.
- Marci is? - akadt ki Dia. Rá néztem, majd bólintottam. Dia letette a poharat az asztalra, majd kezébe vette a telefonját. Pötyögött rajta, majd felém fordította. Üzenetet váltások Kisével, majd a legfrissebb hogy köszöni az éjszakát, ma este keresni fogja. Elnevettem magam.
- Tehát, nem csak én vagyok a hülye picsa a szemükben, ezt jó tudni - álltam fel, majd egy újabb bort vettem ki a hűtőből.
- Na, ez azért csúnya volt - förmedt rám. Megfordultam és rá néztem, Dia mosolygott. Legyintettem, majd vissza mentem a kanapéhoz, le ültem, és kinyitottam az érintetlen italt.
- Egyébként, közel az egyik legjobb éjszakám volt - vigyorgott. - Bár arról nem is beszélek, mekkora fark..- kezdte.
- Igen, el tudom képzelni, köszönöm az információt - nevettem fel, majd eltakartam az arcomat.
- Jó na - mosolygott. - Én viszont kiváncsi vagyok, a különbségekre - vette kezébe a poharat, majd töltött a teli üvegből. Felé nyújtottam a poharam, majd töltött bele.
- Az van, különbség - ittam az italomba. - Andris nem igazán volt érzelmes, Marci pedig - tettem le a poharat - minden érintésével óvni próbált, nehogy fájdalmat okozzon.
- Nem is tudom, te milyen típus vagy inkább - gondolkodott el egy pillanatra Dia.
- Mikor mire van szükségem - vontam vállat.
- Tudsz válogatni - értett egyet, bár én nem erre gondoltam.
- Ez nem igaz így - ráztam a fejem. - Nem akarom őket felváltva használni. Dia felhúzott szemöldökkel nézett rám. - Tényleg nem, komolyan.
- Kár hogy ők ezt nem így fogják fel - rázta a fejét Dia. - Főleg, hogy elég mély benyomást tettek rád - húzogatta a szemöldökét.
- Hülye vagy - nevettem. - Szerinted? - mutattam Diának a belső combomra, ahol egy szép lila folt díszelgett.
- Szerintem Andris volt - méregette a foltot. - Legalábbis amit el mondtál, tuti - nevetett.
- Valószínű, de nem mondom biztosra - simogattam a folt helyét.
- Meg lettem bélyegezve - néztem Diára.
- Ez semmi - seperte oldalra a szőke haját, a szemeim elkerekedtek. Egy nagy lila folt volt a nyakán.
- Stefan Salvatore? - néztem rá vigyorogva, majd elnevettem magam.
- Hát - mosolygott. - Valami olyasmi. Dia telefonja csörögni kezdett. Kisé. Dia mély levegőt vett, majd felvette.
- Sziaa - édes hangján köszönt a fiúnak. A fejemet ráztam. Hihetetlen.
- Nem...persze! - kiáltott fel Dia. Össze húzott szemöldökkel vizslattam, fura volt ő nekem.
- És hova? - a haját kezdte tekergetni. Nem sejtettem jót, sőt. Megböktem Dia lábát, ő csak leintett.
- Okés, jó nekünk is. Hatra kész leszünk! Szia! - bontotta a vonalat, majd rám nézett boci szemekkel.
- Miért csinálod ezt velem? - temettem az arcom a kezembe.
- Nem lesz ott Marci se Andris sem - vágta rá gyorsan.
- Hát hol lesznek? - néztem fel rá.
- Nem úgy volt hogy nem akarsz velük találkozni? - vette a kezébe újra a poharat, és le húzta a pohár tartalmát.
- Nem is, igen - néztem ki az ablakon. - De általában együtt vannak mindenhol - le néztem a körmömre. - Hova ígértél el minket? - sóhajtottam egy nagyot.
- Marcinak ma van a lemez bemutatója - suttogta Dia.
- Dia, komolyan - néztem rá szúrós szemmel. - Azt mondtad nem lesznek ott.
- Mi leszünk ott - nevetett halkan. - Ez nem azt jelenti hogy beszélned kell velük, vagy esetleg lefeküdni valamelyikkel is - vont vállat.
- Dia! - szóltam rá. - Ez kurvára nem vicces.
- Ne csinálj úgy, mintha bárki kényszerített volna rá. Ez a te döntésed is volt, ők nyilván nem mondtak nemet, te voltál aki irányított - magyarázta. Igaza van.
- Jó - suttogtam. - Igazad van.
- Inkább kezdjünk el készülődni, mert fél hétre jön értünk Kisé! - vigyorgott Dia, majd felpattant a kanapéról, és a ruhás szekrényem felé lépett. Tippeket várok, vajon ki lesz megint a világ legnagyobb marhája.
YOU ARE READING
Ki lennél te? || Ekhoe x Pogány Induló FF||
FanfictionSzeretem mikor össze ülünk, cigizgetünk, beszélgetünk, és figyelem ahogy magyaráz a mikrofonba. Szerencsére barátságnál több sosem volt köztünk, bár mindig célozgat rá, hátha eléri egyszer a célját. De ez nem fog megtörténni, hiszen tudja jól hogy a...