İYİ OKUMALAR yazarkenaglamadimnet
ig: taekookkkwq
tiktok: jeonlytaekook2628
*****
dersimiz Matematikti. elimdeki kalemi çevirip dersi dinliyordum.
hoca tahtaya soru yazmıştı. "eveet, kim çözmek ister?" diye sorduğunda oturduğum sıraya ayağımı koyup sıranın üstüne çıktım. "BEN YAPARIM HOCAM!" Diyip yazı yazdığımız sıranın üstüne basıp atladım.
tahta kalemini elime aldım ama tek bir sıkıntı vardı...
boyum yetmiyordu.
"ne oldu taehyungcuğum?"
"hocam.. boyum yetişmiyor.. BU TAHTA NİYE TAVANA DEĞİYOR YA!" diyip sıraya geçtim. herkes kahkaha atarken yüksek sesle şimşek çaktı. refleks ile ellerimi kulaklarıma götürüp çığlık attım.
jungkook ellerini ellerime götürüp başımı göğsüne yasladı. "okul titredi." dediğimde saçlarımı okşayıp öptü.
kısık sesle şarkı mırıldanıp sakinleşmemi sağladı.
arka sırada ve köşede oturduğumuz için sıkıntı yoktu. "You get it popping Oh, why you so obsessed with me Lying that you're sexing me It's clear that you're upset with meFinally found a girl that you couldn't impressLast man on the earth still couldn't hit this." kısık sesle kulağıma şarkı fısıldamaya devam ettiğinde ellerimi kulaklarımdan çektim. tırnaklarımla tırnağımdaki etleri soymaya başladığımda ellerimi elleri arasına aldı. çantamdan dalin çıkartıp sıraya ve ellerimize sıktım.
işte şimdi vanilya kokuyordu. kafama pembe tavşan kulağı taktım.
"bayılıyorum kırmanç erkeklere, vale vale kurbaneğ, al lan şunu manyağk." diyip jungkooka taktım. "eve gidince şarkı söyleyip içelimmi?" kafamı salladığımda sağa tarafa kafasını çevirip geri bana baktı.
boynumdan kaçak bir öpücük aldığında gözlerim irileşti. "jeongguk, birileri görücek yapma." dediğimde kıkırdayıp kafasını salladı.
***
araba sürerken jeongguk ile konuşuyorduk. vitesi attırıp daha hızlı sürmeye başladım. bir elim vitesde diğer elim direksiyonda.
direksiyonu 180 derece çevirip bıraktım. direksiyonu çevirip otoparka girdim.
yukarı çıkıp eve girdiğimizde salona koşup koltuğa yayıldım. jeongguk üstünü değiştirmeye gittiğinde bende kendi odama gittim.
üstüme soluk sarı tişört ve eşofman giyip aşağı inmiştim. jungkook baştan aşağı simsiyah giyinmişti.
@jeonjk
şarkı: renegade
açıklama: güzel bebeğim..@kimv
1m beğeni 990k yorum
g: SHİT!
A: Varmı böyle seven
S: ABİ KISKANDIM
@soojinimmk: abi:)
@jeonjk-soojinimmk:sus abinim ben senin anlamazsın sen.
@namujoon: jungkook:)
@kimv: seni sevmek günahsa cehennemde yanıp kül olmuşum..
*bu yorum kullanıcı tarafından beğenildi*
@jeonjk-kimv: siktir.. bittin sen.
@kimv-jeonjk: upss:)
*kimv bu gönderiyi beğendi*
kimv instagram gönderisi:
şarkı: one of the girls
açıklama: günah çıkardık biraz @jeonjk
2m beğeni 2m yorum
jeonjk: sen bebeksin içemezsin ballı kahve
kimv-jeonjk: hııı aynen hemen 3 kadehte sarhoş olmuyom ben. hem ben sana demedimmi bana ballı kahve deme diye bebeğim?
jeonjk-kimv: ahh kalpten gidiyorum galiba..
namujoon-jeonjk: canlı porno mk
seokjinimsallama- namujoon: ellerimizde büyüdüler keratalar..
-
"FİİİKRİMİN İİNCE GÜLÜÜÜ."
"KALBİMİN ŞEEEN BÜLBÜLÜÜÜ"
"O GÜN Kİ GÖRDÜM SENİİİİİ."
"YAKTIN AAHH YAKTIN BENİ."
sahilde deli gibi kolkola girmiş sallana sallana bağırarak şarkı söylüyorduk.
bölüm sonu mk bu arada çook saçma oldu yazacak bir şey bulamadım..
bu bölümü bilerek kısa yaptım çünkü bölümü düzenlerken yanlışlıkla hepsi silindi bende tekrar yazmak istemedim... muah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHAT'S İS?!İS İT LOVE?
Teen Fictionokulun çok bilinen,havalı üvey kardeşleri kim taehyung ve jeon jungkook, ama bilmiyorlardıki ikiside birbirlerinden deli gibi hoşlanıyordu.