21-

27 2 0
                                    

oha 21. bölüm amk. etemtaha bilir sarı kırmızı ve siyah motorcu ceketini, uncanny counter 2.sezon:)

-

Sabah kalktığımda yanımda jungkooku göremedim ama aşağıdan gülüşme sesleri geliyordu.

gülümseyerek yataktan kalkıp tişörtümü çıkardım, onun yerine sadece sarı kırmızı siyah karışık motorcu ceketi giydim, önündeki fermuarı çekmeyi boşverip aşağı indim. Sonuçta evde yabancı birisi yoktu?

Aşağı inerken telefonumdan rihanna'nın 'where have you been' şarkısını açıp aşağı indim. 

Jungkook ikizlerle oyun oynayıp gülüşürken merdivenden inerken beni fark ettiler. "Ooo neşeniz bol olsun hayatımın anlamları, ne yapıyorsunuz bakalım?" 

"Hannah sabah uyandı bizim odaya kadar çıkmış, kolumdan dürtüklüyor 'baaa, baaaaa!' diye bende kalktım. elimden tutarak aşağı getirdi. Ama senin uykun bölünmesin diye uyandırmadım." Dedi jungkook. 

Jungkookun kucağına oturup telefondan çalan şarkıyı kapattım. "ahh, çok yorgunum. Kemiklerim sızlıyor." Diyerek yakındım.

jungkook beni yan döndürüp kucağına yatırdı, bir kolunu boynuma koyarken diğer kolu bacaklarımdaydı.

Ceketin önü iyice açılırken gözlerimi kapatıp kafamı omzuna yasladım.  "Arabanı sür soğuk aralıkta, buz gibi sev beni yokuş aşağı." rastgele bir şarkı mırıldanırken jungkook, hannah ve chanın kıkırtısını duydum.

Gözlerimi açıp kucağında oturur pozisyona geldim.

"Lan bu çocuklar daha 2 yaşına yeni giricek, benim dediklerimi nasıl anlıyorlar amına koyim?"  

jungkook gülmeye başladığında omzuna bir tane patlattım. "Lan, sen mi öğrettin yoksa?"

"Of, Taehyung elin çok ağır amına koyayım. omzum çıktı." Diye yakındığında hala kaşlarımı çatarak beklemeye başladım. Kucağından öne doğru takla atarak inip çocuklarımın yanına gittim. "Hasiktir çocuklar nereye gitti?" 

Aklıma mutfağa gidip ocağa yaklaşma ihtimalleri gelince koştur koştur mutfağa gittim, Ama gördüğüm görüntü hiç te hoş değildi.

"Hannah! chan!" Hannah ve chan birbirlerinin yüzüne gülerek pirinç fırlatıyordu, jungkook sonunda o koca götünü yerden kaldırabilmiş yanıma gelmişti. "Ahh, jungkook bana bir şey oluyor." Diyip elimle yüzüme yelpaze gibi yapıp sallamıştım. 

"Bebeğim git sen bakımını yap ben çocuklarla ilgilenirim tamam mı? Sen git güzelce uyu." Diyerek yanağıma sert bir öpücük kondurmuştu. Trabzanlardan tutunarak 7. kata odamıza gitmeye başlarken jungkook merdivende kriz geçirmeyeyim diye belimden ve kolumdan tutarak bana yardımcı oluyordu. 

"J-jungkook çocuklar b-birbirine-" 

"şşşhhh, Sus bakayım bunları konuşmak yok. gidip uyuyorsun bende evi topluyorum tamam mı?" Kafamı mahçup bir şekilde sallayıp odaya geçtik. Jungkook üstümdeki ceketi çıkartıp beni kucağına alarak yatağa uzandırdı. Dudağımdan kaçamak bir öpücük alıp elini saçlarıma daldırdı, saçlarımı tararcasına okşarken, "jungkook, beraber uyuyalım." Dedim.

"Bebeğim alt katı toparlayayım ondan sonra akşama kadar uyuruz anlaştık mı?"

Gözümü kapatıp yavaşça kafamı sallarken kalın yorganı daha çok üstüme çektim.

Jungkook alnımdan öpüp hızlıca en alt kata inince bende kendimi uykunun kollarına bıraktım.

-

Yanımdaki koku, sıcaklık ve göğsüne sokulduğum beden.

Jungkook saçlarımı öpüp okşarken daha çok göğsüne gömüldüm. Neden bu kadar üşüyorum?

WHAT'S İS?!İS İT LOVE?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin