5000 KELİMELİK BÖLÜMÜM 369 KELİMEYE DÜŞTÜ BAŞTAN YAZIYORUM
AVM ye geldiğimizde jungkook arabayı durdurdu. İlerde annemleri bankın üzerinde öpüşürken gördüğümde gözlerim şokla irileşti.
"Hiiiihhh abbboooo, jungkook şuraya bak." Diyip elimle annemlerin oturduğu bankı gösterdim.
Jungkook başını çevirdiği gibi gözlerinin büyümesi an meslesi oldu.
Arabadan inip annemlere baktım. Jumgkook yanıma gelip elini omzuma attı. Jungkookla birbirimizin gözünü kapatarak yavaş yavaş yürüyorduk.Annemlerin yanına geldiğimizde. Ses çıkarmak amacıyla öksürüyorduk yada zemine sert basıyorduk.
"Aaaa abovğ, tch, tch, tch ayıp ya, valla bu yeni evlilerde ne utanmaz oluyor, sokağın ortasında birbirlerini yiyorlar." Jungkook komikçe yakındığında güldüm ve devam ettirmeye başladım.
"Ay valla ayıp, utanmak diye birşey kalmamış. Tch tch tch." Dediğimde annemler bankta oturur hale geldi.
"Oğlum siz beraber gezin biz en son aldıklarımızı evde gösteririz."
Dediğinde kafamızı salladık."Tamam anne, jungkook gel şu dükkana girelim, çok güzel takım elbiseler satılıyor orada." Dediğimde kafasıyla onayladığında, el ele tutuşup dükkana doğru koştuk.
Gözüme iki tane siyah takım elbise çarptığında gözlerim parladı.
"Hiih, jungkooooookkkk şunlara baaaakkk, çok güzellleeeerrr."Hemen kolundan tutup takım elbisenin yanına götürdüm. Jungkook takım elbiseyi gördüğünde gözlerinin içi parladı.
"İlk defa bu kadar güzel bir takım elbise görüyorum."
Elime 2 tane xlarge takım elbise aldım ve birini jungkooka verdim. İkimizde hemen kabinlere girip üstümüze takım elbiselerimizi giydik. Giyinme kabininden çıktığımda jungkookun beni duvara yaslanmış bir şekilde bekliyor olduğunu gördüm.
"Vay, vay, vay bu ne yakışıklılık tır bay kim." Dediğinde vücudumdaki tüm kan yanaklarıma pompalınıyor gibi hissettim.
"Teşekkür ederim sizde çok şık ve yakışıklı olmuşsunuz bay jeon." Dediğimde tavşan dişlerini göstererek sırıtmaya başladı.
"Eee alıyor muyuz bunları?" Diye sorduğunda sorusuna soruyla karşılık verdim.
"Alalımmı?" Dediğimde gülümsemesi genişledi." Alalım."
İkimizde kabinlere girip değiştirdik üstümüzü değiştirdik.
Kasaya doğru ilerleyip takım elbiseleri kasiyere verdik.
"37.000 won efendim." Jungkook cebinden siyah kartını çıkardığında eline vurdum. "Ya dursana çocuk, bırak ben ödiyim taehyung ya."
Dediğinde kafamı salladım."İyi öde bakalım." Kartını post cihazına okutup şifresini girdi.
Fişini de aldıktan sonra kasiyer içinde takım elbiselerin olduğu poşetleri verdi."Taehyung gel şimdi seni mükemmel bir takı ve aksesuar cıya götürücem."
Kafamı salladığımda elimden tuttu. "Ay bu sefer koşmayalım acıktım zaten. Midem allak bullak oldu." Kafasını salladı ve eliyle dükkanı gösterdi.
Dükkanın önüne geldiğimizde gülümsedim." Oha çok güzeller jungkooooookkkk."
"Sen bana kolye ve küpe seç, bende sana kolye ve küpe seçiyim." Dediğinde hevesle başımı salladım.
Küçük çocuklar gibiydik.Jungkook kasaya gidip aldıklarını ödedi. Ondan sonra bende gidip parasını ödedim.
"Hadi gel şurada çok güzel spor ve rugan ayakkabılar satılıyor oraya gidelim." Dediğimde elimden tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHAT'S İS?!İS İT LOVE?
Teen Fictionokulun çok bilinen,havalı üvey kardeşleri kim taehyung ve jeon jungkook, ama bilmiyorlardıki ikiside birbirlerinden deli gibi hoşlanıyordu.