26-

20 1 0
                                    

sa. biliyorum dün iki bölüm atıcaktım ama atamadım, o yüzden bu bölümde iki bölüm varmış gibi bu bölüme yazacağım. Xx!

-

6 ay sonra*

Çocuklarımız üç yaşına girmişti ama... Bana baba demek yerine artık anne diyorlardı... Bunun neden olduğunu araştırmıştım ama hala mantıksız geliyordu.


okula girdiğimizde siwoo'yu görmem bir oldu. "Siwoo!"  

"Teyung!" ikimizde kucağımızda bebeklerimizle koşarken hannaha dikkat ederek siwoo'ya sarıldım. "Teyung, gençleşmişsin resmen çocuk yapınca." 

"Bana diyene bak. kız zayıflamışın sen, Ay dur kocamı unuttum bekle onu da getiriyim." 

Jungkookun kolundan tutup yanağından öptüm. Chan jungkook'un kucağında kıpırdanmaya başlayınca, "Paşam sakin ol, bir şey yok."  Diyip burnunun ucundan öpmüştü. Siwoo yanımıza gelip, "Hiih, kız tae bunlar ikizmi? çok tatlılar!" Diyip ellerinden öpmüştü. 

Chan kıkır gülerken... Hannah bombastic side eye atıyordu siwoo'ya. "Anne." Diyip hannah elini bana göstermişti. "Teyzen annecim, Niye bu kadar gerildin?" Dediğimde 4 dişini göstererek kıkır kıkır güldü. "Gidicek misin teyzeye annecim?" Dediğimde elindeki biberonu ağzından çekip bana vererek kafasını salladı.

"Siwoo senin güzelliğide bana versene." Diyip çocukları takas yapmıştık. Ben ismi Lina olan güzel kızıda kucağıma alıp saçlarını düzelttim. "Tamam bu çocuk benim oldu görüşürüz biz kaçtık." Diyip koridorda koşuşturmuştum. Ama hannah yüzünü buruşturunca geri yanına gidip kucağıma alarak Linayı siwooya verdim.

"Bizimkiler okulu bitirdimi?"

"Yok hepsi çocuk yapınca durdurmak zorunda kaldılar. Onlarda dün hepsi topluca gelip kayıtlarını yaptırdılar. " Dediğinde şaşırıp gülümsedim. "Oh be, eski ortamımıza geri dönüyoruz sonunda! Hadi sınıfa gidelim artık, profesör falan gelir. O manyak karı kızmasın bize, hem ben bizimkilere sürpriz yapıcam." Diyip sınıfa geçmiştik.

"SURPRİZE BİTCH!" Diyerek gözümdeki siyah gözlüğü çıkardım. "TAE!" Diyerek üstümüze koşan 13 kişi beklemiyordum. "HEY HEY HEY SAKİN OLUN ÇOCUKLAR RAHATSIZ OLUCAK!" 

-

"Eveeet, konuyu anlamayan?"

"HOCAM! BEN!" 

"Ah taehyung ah, hep aynısın hiç değişmemişsin. Hep o gün ki gibi eğlencelisin.." Dediğinde gülerek ayağa kalktım. "Can hocam, bal hocam! gelmemizin şerefine bizi serbest bırakırsınız ha?" 

"Eh konuda bitti, Serbestsiniz." Diye sözünü bitirdiğinde hannah ve chan ellerini havaya kaldırarak güldü. "Taehyung getir bakalım şu yakışıklılığıda sevelim az." Profesör konuştuğunda chanı hannahın yanından alarak profesöre götürdüm.

"Oha, çok yakışıklı lan bu." Diyerek sevmeye başladı profesör.

Chanı geri bana verip sıramıza geçtiğimde jungkookun suratı asıktı. "Sevgilim, Bir şey mi oldu? Sabahtan beri tek kelime etmiyorsun." Fısıldayarak konuştuğumda yüzüme baktı. "Aşkım bir şey mi oldu? Ben yanlış bir şey mi yaptım? Yalvarırım söyle. Yüzünü asık görmek istemiyorum..."

"Yok bir...bir şey, Meleğim sana bir şey soracağım ama dürüst ol tamam mı?" Dediğinde gergince olduğum yerde iyice dikleştim.

"Ta-tamam noldu?" Diye sorarken ellerimi elleri arasına alıp baş parmağı ile ellerimin üstünü usulca okşamaya başladı.

WHAT'S İS?!İS İT LOVE?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin