-FİNAL-

36 1 0
                                    

Özür dilerim final yapmak zorundaydım, vw sebepleride şu; hiç bir şekilde bu ficten ilham alamıyorum + biliyorum ficin sonlara doğru aşırı saçma olduğunu ve.. ve biliyorum ki size önümüzde nice 50-60 bölümler var dedim. Özür dilerim... Sözümü tutamadım.

LÜTFEN JUNGKOOKUN YENİ ÇIKARDIĞI ŞARKIYA STREAM KASALIM!

-NEVER LET GO·JEON JUNG KOOK.

-
2 sene sonra

Askerliğimizi yapıp gelmiştik ve koğuştayken bile ödül almıştık. İşte buna best g deniliyordu.

Danslarımızı yapıp dinlenirken
Telefonlarımıza instagramdan gelen bildirim ile telefonlarımızı açıp baktık. "Biz bts olmadan da başarılıyız."

Bu ne sikimdi böyle? Big hit kendini ne sanıyordu be? Kpop sektörünü biz kurduk amına koyayım?

Jungkook ile göz göze gelip kahkaha attığımızda diğerlerinde güldü. "Komikmiş!"

"Aah ah, nereden bilsin bizim gibi bir grubun yerine başka grup gelemeyeceğini? Gelse bile bizim kadar başarılı olamazlar. 1000'in üstünde ödülümüz var, sizce kim alabilir bu kadar ödülü?"

"Her neyse akşam yine ödül töreni var."

"Ha iyi olmuş saçlarımı siyaha boyadım, millet beni azıcık daha görüp delirsin hah!" Diyip güldüm.

-

"Ve ödülün sahibi..... BANGTAN SONYEODAN!" Ayağa kalkıp ödülün verildiği yere ilerlerken kamera bana yaklaştı. Takım elbiselerimizle sahneye gelip ödülü yoongi Hyung aldı.

"Ben bir şey demek istiyorum," dedi yoongi Hyung.

"Big hit entertainment, bu söylediklerin asla umurumuzda değil, çünkü kpopun yolunu biz açtık. Sektörü biz kurduk."

Yerimize geçtiğimizde bu sefer yılın solo şarkılarının ödülleri veriliyordu. "Birinci solo ödülü... Tabikide kim seokjin!"

Herkes ayağa kalkıp alkışlarken iki kişi seokjin hyungun ayağından tutup havaya kaldırarak sahneye götürmeye başladı.

Jin Hyung ödülünü aldığında mikrafona doğru eğildi. "1000'in üstünde ödülümüz varken biz askerlikteyken arkamızdan konuşman hiç hoş değil sayın Big hit entertainment:)" diyip gülmüştü.

Herkes alkışlayarak ıslık çalarken havalı bir şekilde sırıttım. "İŞTE BİZİM HYUNGUMUZ!" Diyip hep beraber alkışlamaya başladık.

Jungkook jin hyungun yanına gidip kulağına bir şeyler söyleyerek mikrafonun önünden çekilmesini sağladı.

"Ve.. benim kim taehyung ile evli olmam ve ikizler çocuklarımızın olması sizi hiç ilgilendirmiyor, lütfen ön yargılı davranmayın ve bize iğrenç tekliflerde bulunmayın. Benim mükemmel ötesi bir ilişkim var ve buna da hiç kimse karışamaz!.. teşekkürler Jin Hyung." Diyip yanıma gelerek dudağıma öpücük kondurdu.

-

Evet finalde böyleydi. Çok kısa oldu ama yapacak bir şey yok, gerisi sizin hayal gücünüz!

WHAT'S İS?!İS İT LOVE?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin