iyi okumalar aw Xx! (bu xx alışkanlığıda ardadan bulaştı:( )
ertesi gün-
Bugün o gün... maçların başladığı, annemlerin geldiği, dans sınavlarının başladığı gün..
...
okulun erkekler giyinme odasındaydık. herkes üstünü giyinirken jungkook arkamdan üst üste kalçama şaplak attı. Jungkook, "ya kaç dakika var, biz bi taehyungla duş alsak?" Diye sorduğunda soobin telefonundan saate baktı.
"Daha yarım saat var. Siz gidin beraber duş alın." Diyip gülmüştü. "Kafanı kırarım soobin." diyip yedek iç çamaşırlarımı ve kıyafetlerimi aldım. "hadi gidelim sevgilim." diyip elimden tutup giyinme odasının içindeki kapıyı açmıştı. yanyana duşakabinlere girip kıyafetlerimi duşakabinin içindeki su geçirmez dolaba koydum. kıyafetlerimi çıkarttım ve suyu açıp altanda iliklerim ısınana kadar kaldım. dolabın içindeki kıyafetlerimi alıp üstüme giydim.
Dışarı çıktığımda jungkook telefonla oynuyordu. "Hadi dizlik kollukları giyip çıkalım kook..."
telefonu kapatıp yanındaki dizlik ve kolluklarını giydi. içeri girdiğimizde soobin dizlik ve kolluklarımı fırtlattı. onları giyip elimi uzattım. herkes elimin üstüne elini koyduğunda, "Ooo, Şşşşş! 1, 2, 3, fenerbahçe!" diyip kendimizi alkışlamıştık.
-
Voleybol sahasına geldiğimizde karşı takım bizi bekliyordu.
Koca adamım jeongguk pasöre geçip ellerini dizine koyarak hafifçe eğildi. Karşısına smaçör olarak geçtiğimizde ikimizde aynı anda sırıtmaya başladık. soobin sol köşe arkaya geçti.
Yeonjun sağ arka köşeye geçip soojin ise sağ yanıma geçti. yeonsoo sol yanıma geçtiğinde maç başladı.
Baş hakem düdüğü çaldığında karşıdan servis atışı yapıldı. Topu bizden soobin karşılayıp bana attığında manşet ile jungkooka attım. Jungkook havaya atıp yana çekildiğinde koşarak smaç bastım. Topu boş olan yere attığım için kimse topu karşılamamıştı ve sayı bize geçmişti. Takımdan herkes beni tebrik etmişti ve stadyümdaki herkes bizi bağırarak ıslık çalıp alkışlamıştı.
Servis sırası soojine geçtiğinde soojin topu alıp çizgi dışına çıktı. Düdük çaldığında soobin smaç servis atıp yerine geçti. Karşı takım topu karşılayıp atmıştı soobin kendini yere atarak manşet vururken soojin topu karşıya gönderdi. Top geri bize geldiğinde topu jungkooka attım. Jungkook tekrar baya bi yukarı kaldırıp kenara kaydı. 2 adım gerileyip topa koştum ve yana eğilerek smaç bastım.
-
Son hamlemi yaparak sayı aldığımızda set sayısı 2-1 olmuştu. birbirimize sarılarak kutlarken annem ve hyunglarda bize katıldı. "Anne!" Diyip ona koşup sarıldım. Jungkookda benim gibi koşarak anneme sarıldığında annem kıkırdayarak ikimizinde saçından öptü.
Geri çekildiğimizde annem üstündeki siyah crobu düzeltti.
Fenerbahçe 100.yıl marşı çaldığında stadyumdaki herkes eşlik etmeye başladı, annem bile.
"LAY LAY LAY LAAAY!" Herkes bağırarak şarkı söylerken annemde eşlik etmeye başladı.
"LAY LAY LALALAY!"
"LALALALALAAY!" Bizim takımı tutan herkes coşkuyla eşlik ediyordu, karşı takım ise yere oturmuştu.
"SEN BİR NEFES ALDIĞIM HER AN, SEN BİR ÖZLEM İÇİNDE BURAM BURAM!"
"KİMSE ANLAMAZ BENDE AŞKINI. SEN BİR ÇOCUK, GÜLEN YERİNDE DURMAYAN!"
"AŞKINLA COŞKUNA SEN ÇOK YAŞA! YÜKSELİYOR BAYRAĞIN ARŞAA!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHAT'S İS?!İS İT LOVE?
Teen Fictionokulun çok bilinen,havalı üvey kardeşleri kim taehyung ve jeon jungkook, ama bilmiyorlardıki ikiside birbirlerinden deli gibi hoşlanıyordu.