3-

339 14 5
                                    

BU FİCTE TÜM BÖLÜMLER UZUN OLUCAK LÜTFEN MEDYADAKİ ŞARKIYI DİNLEYEREK OKUYUN:)

"oğlum biz...biz evlenmeye karar verdik.."dedikleri karşısında şok oldum.jungkook ta bilmiyor olmalıki yüz ifadesi benim ile aynıydı.

"NE?!"Jungkook ile aynı anda söyledik.bi hışımla ayağa kalkıp bağırmaya başladım.

"NE DEMEK EVLENİYORSUNUZ,ANNE LÜTFEN ŞAKA YAPTIĞINI SÖYLE!"

"y-yok oğlum bizim durumumuz ciddi.."

"DEMEK MARKETE GİDİYORUM DİYİP BU ADAMIN YANINA GELİYORDUN ÖYLE Mİ?" sinirden yüzüm kızarmıştı.

"o-oğlum sakin ol lütfen.aşkım b-bişey desene sende."

"HALA AŞKIM DİYOR YA HALA AŞKIM DİYORSUN!"bay jeon,jungkooka kaş göz yaptı."oğlum hadi taehyungu al götür."

"SEN EVLENİRSİN,EVLENİRSİN AMA BEN BURAYA BİDAHA GELMEM,BU EVDE KALMAM."tam telefonumu alıp gidiceğim sırada kolumda bir elin bana dokunduğunu farkettim.dönüp baktığımda jungkook kolumdan tutuyordu.kolumdan tutup dışarı götürdü.

"sakin mi olsan?"

"yaklaşma bana!"adım adım geri gidiyordum.o da bana doğru geliyordu.ben uzaklaştıkça o geliyordu."uzaklaş.YAKLAŞMA DEDİM DİMİ SANA!"yüz ifadesi hiç değişmemişti.cümleme devam ettim."nasıl bu kadar sakin kalabiliyorsun ve mutlusun?"

"sadece sakin olmanı söyledim.."

"annemler evleniyor jungkook.."

"maalesef."

"niye sessiz kaldın o zaman?! söylesene bay jeona 'ben bu evliliğe karşıyım' diye!"

"korktum! lanet olsun ki korktum! beni yine dövücek odaya kitlicek diye korktum!anlasana.. yaşamak çok zor geliyor.."

gözleri dolmuştu.çok mu ileri gittim?

"kalk,y-yemek yicekmişiz."

"istemiyorum.."

"jungkook kalk.bay jeon bekliyor seni."

"yüz ifadesi nasıldı?"

"normaldi."ayağa kalkıp ellerini çırptı.önden gidip içeri girdi,arkasından bende içeri girdiğimde annem sakinleşmişti.ağlamaktan gözleri şişmişti.annemin yanına gidip çömeldim.yanağından öptüğümde söze girdim."kraliçem,annem benim.."

"prensim.."annemin elinden tutup masaya oturttum.kendimde oturduktan sonra jungkook ta oturdu.jungkook düşünür gibi yapıp babasına döndü."ee düğün ne zaman baba?"

"2 gün sonra."dediği şeyle içtiğim su boğazıma kaçtı.deli gibi öksürmeye başladım.jungkook sırtıma vururken söyleniyordu."helal helal."öksürmem geçtiğinde bay jeona ve anneme baktım."şey birazcık erken değilmi?"

"a yoo biz oldukça uygun buluyorduk."

"peki,öyle olsun.."diye mırıldandım.

***

"annem."

"efendim?"

"ben eve gidip azıcık uyusam çok yoruldum bugün okulda,gözlerimden uyku akıyor.."

"peki bebeğim ama geri gel olurmu?"ayağa kalkıp başımı salladım."timam."jungkook ayağa kalkıp yanıma geldi.kulağıma fısıldadığıında yerimden sıçradım."babam sizin eve gitmemi söylüyor.merak etme bişey yapmam sana,isteyerek gelmiyorum."

"of,gel amına koyim gel.bi sen kaldın geldin tam oldu.."

"ay amaaan ne uzattın be alttarafı evine geliyoz babam demese gelmem zaten."

WHAT'S İS?!İS İT LOVE?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin