29-

28 1 0
                                    

Yaklaşık 2 yıl sonra idol olduktan sonra studyoda|

Mic drop dansını bitirdikten sonra kendimi yorgunlukla yere attım.

"Yeter amına koyayım yeter ya 6. Kere yaptık, ben ezberledim." Diyerek başımı kollarımın arasına sakladım.

Bir el saçlarımı okşarken yüzümü yan döndürerek jungkooka baktım. O da yorgunluktan ölüyordu.

"Kook... Ağlıcam ya, eve gidelim lütfen."

Saçlarını şirket zoru siyaha boyatmıştı, beni de soluk sarı rengine boyatmışlardı. Zaten saçlarım sarıydı? Neden bir daha boyatmamızı istedilerki?

"Ceza hayatım, sana söz veriyorum yarım saat sonra evde olacağız. Sakın ağlama tamam mı? Dökme incilerini."

Dudaklarımı gülümseyerek büzüp öpücük attım. O da kıkırdayarak öpücük attı. "Hadi kalk shape of you yapalım." Gözlerimi açtım.

"Aha valla mı?"

"Lan Taehyung! Gelin buraya son bir kez daha yapıcaz!" Seokjin hyungun bize seslenmesiyle ağlamaklı bir ses ve yüz ifadesiyle kafamı kollarımın arasına gömdüm.

"Hyung, son mu?"

"Evet evet sonra serbestiz." Hızlıca ayağa kalkıp yerime geçtim. Jungkook sallana sallana yerine geçip arkasını döndü. Şarkı başladığında yüzümüzü yana döndürüp eğildik.

Sola doğru geri bakıp doğrulduk. Dans ede ede dönerken arada, "let's go!" Diyerek bağırıyordum. "Haydi millet!"

Tüm enerjimizle dans etmeye başlayıp dansımızı bitirmek için son hareketi yapmak için hazırlandım.

Kollarımı dalgalandırıp eğilerek dans ettim. Elimi dudaklarıma götürüp geri çekerek aşağı indirdim.

Dans bittiğinde bangır bangır söylüyordum. "YAVRUM KALDIR KOLLARINI TESLİM OL ETRAFIN SARILI!"

"Off, çok sıkıldım."

"Kalk oyna aw." Bu seferde hoseok hyung eğlenmeye başlamıştı.

"Lan geberiyorum ne dansı amına koyayım."dedim.

"Kooooookkkk! Çok yoruldum kucağına alsana beni." Diyip dudaklarımı büzdüm.

Jungkook koşarak üstüme gelmeye başladığında korkarak geriye kaçtım. "Anasını avradını niye öyle geliyon lan!" Bana yetişip hızla kucağına alıp döndürdüğünde çığlık attım.

Kollarımı boynuna dolayıp dudağına küçük bir öpücük kondurup geri çekileceğim sırada dudaklarımı ağzının içine hapsetti.

"Mmh..." Şehvetle öpüşürken, "oha oha porno porno gelin lan buraya." Jin hyungun sessizce diğer üyelere seslenmesi bir oldu.

"Seni şurada yatırıp siksem ne yaparsın?" Kıkırdayarak boynuna öpücük kondurup geri çekildim.

"Diğerleri var hayatım olmaz." Dedim. "Ha onlar olmasa kendi stüdyomuzda olur diyorsun?"

Kafamı aşağı yukarı sallayıp kucağından indim. Dudağıma kaçamak bir öpücük kondurup üyelere döndü.

"Biz eve gidiyoruz, dinlenmemiz lazım. Yarın Run bts çekimleri var zaten." Diğerleri sırıtarak kafa salladıklarında dışarı çıktık.

-

Jungkook elimi öperek araba sürerken bende onun uzun kemikli ellerine bakıyordum.

Ellerimizi birbirine kenetleyip arabayı otoparka park etti.

Arabadan inip ilk önce benim elimden tutup indirirken çocuklarında kapısını açarak aşağı indirdi.

"Anne... Çok yoruldum ben, hemen eve gidip uyumak istiyorum..." Chan kollarını sarkıtarak ve belini bükerek asansöre yürürken arkasından kıkırdayarak hannaha baktım.

Chanın yanına koşarak ilerleyip arkasından sarıldı.

Eve girip çocukları uyuttuktan sonra jungkook atik bir hamleyle beni hızlıca kucağına aldı.

Salona doğru ilerleyip kapıyı ayağı ile kapatıp beni koltuğa oturttu.

"Bir yerlerin ağrıyormu?" Dedi sırıtarak. Kafamı salladığımda dirseğini koltuğun üstüne koyup yumruk yaptığı elini şakağına koyarak beni izlemeye başladı.

"Hadi video açta izleyelim." Dedi.

"Neden bana o gözlerle bakıyorsun?" Dediğimde yutkunup bana öyle bakmaya devam etti.

"Hangi gözlerle?"

"Anlatılmaz... Yaşanır..." Dediğimde yavaşça dudağıma yapışması bir oldu.
Ellerimle ensesindeki saçları ile oynarken beni koltuğa yatırıp tişörtümün içinden belimi okşuyordu.

"Seks istiyorum, sevişmek istiyorum, boşalmak istiyorum, kucağında deliler gibi zıplayarak boşalmak istiyorum, kıyafetlerimi çıkarıp bana sakso çekmeni istiyorum. Jeongguk sikimi ye bitir..."

"Bu geceden sonra birdaha yürüyebileceğini sanmıyorum Yavrum."

"Şuan sadece kucağında deliler gibi sürtünüp zıplamak istiyorum.." Hızlıca olduğumuz yerde doğrulunca jungkook'un aletinin üstüne oturup sertçe sürtünmeye başladım.

Jungkook elini penisime koyarak sıvazlamaya başladığında ikimizde boğukça inledik.

"Seni, daha fazla hissetmek istiyorum." Diyerek fısıldadığımda eli yavaşça eşofmanlarımızın iplerine gitti.

Bir çırpıda üstümüzdeki eşofmanları çıkartıp sadece boxerimiz ile kalmamızı sağladığında daha sert sürtünmeye başladım.

"Ah- mmh... Bebeğim çocuklar uyuyor arabaya gidelim- oh shit.." diye kesik kesik konuştuğunda sırıtarak onayladım.

Kucağından kalkıp eşofmanımızı giyerek evden sessizce çıktık.

Jungkook beni sertçe arabanın kapısına çarptırıp kapı ile arasına alarak boynumu emmeye başladığında altımda tatlı bir sızı hissettim.

Yavaşça Mercedes g63'ün kapısını açıp beni koltuğa yatırırken kalçam yardımıyla penislerimizi birbirine çarptırdım.

-

Gözlerimi açtığımda bir bedenin üstünde uyukluyordum. "Efendim hyung?" Jungkookun telefonunun çalması ile telefonu açıp kulağına götürdü.

"Bugün run bts çekimleri iptal jungkook, iki gün sonraya ertelendi."

"Tamam hyung sağol. De tamam artık kapat lan." Diyerek telefonu Jin hyungun yüzüne kapattı.

Bakışları gözlerime odaklandığında gülümseyerek saçlarımdan öptü.
Gözlerimi etrafta gezindirip, "oha biz hala arabadamıyız?" Diyerek kafamı geri jungkookun göğsüne yasladım.

"Arabada uyumak istediğini söyledin, bende kıyamadım sana."

"Çocuklar uyandımı acaba? Ama uyansalarda bugün cumartesi.." dedim.

"Uyanmaları imkansız, saat daha sekiz elli üç." Dedi. Kafamı sallayıp yanağına küçük bir buse kondurdum.

-

Maalesef ki bölüm sonu çünkü günlerdir hiçbir şekilde bölüm yayınlamadım ve nedeni yazacak birşeyler bulamamam, aslında buldum ama nasıl derlerim diye düşündüm.

Bay BAYSSSSS

Instagram: Busrayimisteawk
Tiktok: busrayimisteawk

WHAT'S İS?!İS İT LOVE?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin