20-

32 2 0
                                    

20. Bölüme hoş geldin bebeğim...-büşra alev
*ındila, tourner dans le vide*


Ha bu arada 19. Bölüm, 20. Bölümden sonra gözüküyor lütfen ilk önce 19 sonra 20.bölümü okuyun..











*****

Hannah ile yeni aldığımız kolej ceketlerini, ayakkabıları, takıları, makyaj malzemelerini kısacası hannahın seçtiği herşeyi almıştım, ve aldığımız şeyleri yerleştiriyorum.

Ve yine ındilanın tourner dans le vide şarkısını mırıldanıyordum.

Kendi ürünlerimi bitirip hannahın seçtiği, bedenine yapışan yandan yırtık siyah elbisesini gardolabına asıp diğer kıyafetlerinide dolaba koydum.

Günahını almayayım ama tarz konusunda Hannah bana Chan jungkooka çekmiş. Tanrı var çok güzel giyiniyorlardı.

Kıyafetleri yerleştirip kendilerinde hayatı bulduğum insanların yanına gittim.

"Selam millet." Diyerek jungkookun bacağına oturdum. Hannah ve Chan oyun oynarken kafamı jungkookun omzuna yasladım.

"Of çok yoruldum bugün."

"Bebeğim bıraksaydın keşke, zaten hepsi için ayrı ayrı odalara giriyorsun. Ben hallederdim hayatımın anlamı." Dedi.

Aklıma bir fikir gelince hemen gözlerimi açtım. "Jungkook acil annemi, jimin hyungu, yoongi hyungu ve hoşiki ara."

"Noldu bebeğim birden bire?"

"Aklıma bir şey geldi sürpriz." Diyerek cevap verdim.

Telefonunu çıkartıp herkesi teker teker aradı.

Hannah ve bangchanı uyutmaya götürüp beşiklerine koydum. Yavaşça beşiği sallarken ikisinin de gözleri kapandı, emzik durmaya başladığında uyuduklarını anladım.

Aşağı gittiğimde annem, jimin, yoongi ve hoseok gelmişti. "Şimdi lütfen dediklerimi yapın. Ama ilk önce 6. Kata çıkmamız lazım." Diyip hepsini 6.kattaki müzik odasına götürdüm.

"Taehyung ya, yinemi müzik amına koyim." Dedi annem.

"Annee! Çok ayıııp!" Diyerek ağzının ortasına yavaşça vurdum.

"Şimdi anne pianoya geç, jimin çelloya geç, yoongi hyung sende elektro gitar yada bass gitara geç. Jungkook sen bateri takımına, ben ise kemana geçicem. Kara sevda intikam yemini çalıcaz." Diyip telefonun kamerasını açıp video başlattım.

"Millet kulaklıklarınızı takın, malum jungkook bateriyi öyle bir çalıyorki kulak zarınız patlar." Diyerek herkes kulaklığını taktığında müziği başlattım.

"Bir." Herkes sayı saymaya başladı.

"İki!"

"Üç.."

Annem pianoyu çalmaya başladığında jiminde çok sessiz bir şekilde çello çalmaya başladı.

Jungkook bateri takımına vurup elindeki çubukları çevirdi.

Jungkook müziği çalmaya başladığında bende keman ile çalmaya başladım.

Alt dudağımı ısırıp çalmaya devam ettiğimde jungkook nakarat kısmına geçti.

Derin bir nefes alıp hepimiz çalmaya başladığımızda ortaya gerçeğinden daha güzel bir şey çıktı.

Keman ile nakarat kısmını çalıp devam ettirdim. Jungkook benim kısmımın yarısında bateriyi çalmaya başladı.

WHAT'S İS?!İS İT LOVE?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin