SEEELLAAAAMMMİİİN ALEYYYKUUUUUMMM ben geldimmmm!
Biliyorum sınır dolmadan bölüm atmam demiştim Qlqşwlsldkdl ama sizi bekletmek ye istemedim. Bende zaten atmak için bekleyemem yazdığım zaman atarım bölümü.NEYSE bölüme geçelim Xx!
6 ay sonra-
"Jungkook." Canım çoook jakuzi banyosu yapma çekiyordu.
"Efendim meleğim?" MELEĞİMMM diyen ağzını yerim senin çocuk!
"Ben jakuzi odasına gitmek istiyorum."
"Nerden esti şimdi kafana bu peki aşkım?" Sanane ya tövbestafurullah.
"Ya canım gitmek istiyor işte!"
"Eee tamam aşkım git jakuzi odası aşağıda." Salak! Kendim gidebiliyorum sanki! Karnım burnumda zaten!
"Ama sende gel."
"Niye?"
"Ya hem hamileyim, hem. hem orası çok büyük, korkuyorum. Ya düşer kafamı vurursam ve bebeğimiz düşerse?"
Tövbe.
"Hiih aboo tövbe de kız, maazallah tanrı korusun. Tamam sen in aşağı beni bekle ben telefonumu alıp geliyom." Dediğinde kafamı sallayıp yanağından öptüm ve ayağa kalkıp paytak paytak adımlarla aşağıdaki kapıyı açtım.
Yavaşça jakuziye doğru ilerleyip kuru olan köşesine oturdum ve jungkooku beklemeye başladım.
15 saniyedir gelmiyor kesin aldatıyor beni.
Kısa bir süre sonra içeri girdi.
Ay nerdesin sen 15 saniyedir.
"Neden Girmedin bebeğim, beni niye bekledin?" Yiağağğğa salaaağk.
Şapşiiğkkk.
"Çünküüü, 3 gün sonra kocam olacak kişiyi beklemek istedim." Aferin kız taehyung. Böyle işte.
Histerik bir şekilde gülüp yanımda tişörtünü çıkarttı. Karın kaslarını gördüğümde gözlerim dolmuştu.
"Bebeğim? Niye ağlıyorsun sen bakiyim?"
"Jungkook, hani ben şimdi hamileyim ya. Karnım büyüdü benim karın kaslarım gitti. Ben şimdi bu veleti doğurunca kaslarım geri gelirmi?"
Jungkook kafasını geriye doğru atıp kahkaha attı. Neye gülüyordu o!
"Ya gülmesene!"
"Tamam bebeğim sustum. Hadi üstünü çıkarda gir jakuziye o kadar yukardan ısıtıcısını açtım. Soğumasın ayol!"
'uf' demiş ilk önce kolumdaki akıllı saati çıkarmıştım.
"Gel bebeğim tişörtünü ben çıkartayım."
Yanına pıtı pıtı gidip ellerimi iki yanıma düşürdüm. Jungkook tişörtümün eteklerinden tutup havaya kaldırdı ve ilk önce kollarımdan sonrada nazik ve sakince başımdan çıkarttı.
"Bebeğim boxerın kalsın şimdilik, zaten çıktıktan sonra duş aldırıcam sana."
Kafamı salladım. Beni kucağına alıp sıcacık suyun içine soktu ve köşelere oturttu.
"Jungkook bebeğimizin ismi ne olsun?"
"Bilmem ki. Kız olursa Hannah erkek olursa bangchan diye düşünmüştüm aslında. Ama senin istediğin gibi koyarız, sonuçta 9 ay karnında sen taşıyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHAT'S İS?!İS İT LOVE?
Teen Fictionokulun çok bilinen,havalı üvey kardeşleri kim taehyung ve jeon jungkook, ama bilmiyorlardıki ikiside birbirlerinden deli gibi hoşlanıyordu.