OHA 13. BÖLÜM
YETO YANİ SINIR KOYUCAM
yeter yani herkes okuyo ama oy ve yorum yapan yok yeter yani bende seviniyorum ficlerim okunuyor diye ama satır içi yorum yok bıktım.
neyseeee iyi okumalar Xx!
5 oy 6 yorum sınır.
*****
sabah uyandığımda jungkookun odasına gittim. Kapı açıktı. İçeri girdiğimde jeongguk ellerini yüzünün hizasında sabitlemiş bebek gibi uyuyordu. Yanına gidip yatağına oturduğumda kucağındaki ayıcığı yere attı. Ses çıkarmamak için gülmemi içime hapsettiğimde eski pozisyonuna döndü. Yavaşça yanına uzanıp boynuna kollarımı sardım.
"Bebeğim.."
"efendim." Diyerek yanıtladığımda gözleri kapalı bir şekilde konuşmaya devam etti. "Annen ve babam senden hoşlandığımı biliyor.." Diyerek mırıldandığında gözlerim fal taş gibi açıldı. Hızlıca yatakta doğrulup jungkooka baktım.
"ne!"
"Ve sen hala bana bir çıkma teklifi etmedin." Dediğimde ellerimden tutup tekrar yanına yatırıp kafamı boynuna gömmemi sağladı.
-
"Oğlum gelin artık aşağı!" annemin sesini duyduğumda merdivenden aşağı seslendim. "Geliyoz ana!"
aşağı indiğimde kalçamla annemin kalçasına çarptırdım. "enerciii!"
hyunglarda gelince hepsine günaydın demiş bu sefer annem benim kalçama kalçasıyla vurmuştu. "saçmalama enginnn! yaaaa!" koltuğun üstünden zıplayıp kumandayı elime alıp televizyonu açtım.
youtube girip hadise-düm tek tek speed up açtım.(dalga geçmeyin mükemmel enerji veriyor.)
televizyon sesini fulleyip bizimkilerin yanına koştum.
ellerimi kaldırıp kalçamla annemin kalçasına tekrar çarptırdım. Annem ve diğerleri gülerken herkesin birbirinin serçe parmağından tutmasını sağladım. tek kolumu havaya kaldırıp sallarken halay çekmeye başladık.
jim tello can açıp yanımıza geldi. bir sağa bir sola öne arkaya giderken herkes kahkaha atıyordu. herkes şarkıya eşlik ederken jungkook sol tarafıma geçip serçe parmağımdan tuttu.
"Olamaz! jungkook taehyungu annesinden kıskandı!" şarkıyı değiştirip antebin hamamları açıp eşlik etmeye başladık.
"ANTEBİN HAMAMLARI! SALLANIR KÜLHANLARI!"
"HOŞ GÖR MAHALLESİNİN DİP DİBEDİR DAMLARI!"
"ANTEBİN HAMAMLARI SALLANIR KÜLHANLARI!"
"HOŞ GÖR MAHALLAESİNİN DİP DİBEDİR DAMLARI!"
"ÇİĞKÖFTENİN ADINA, BAKLAVANIN TADINA YETER MURADINA."
"HELE HELE HELE HELE ANTEPLİİ!"
"GEL YANIMA TEK TATLIM."
"ÇİFTETELLİ ÇALIYOR KALKINDA OYNAYALIM!"
"ay yeter valla yoruldum oğluşum sonra devam ederiz." annem yere oturduğunda kaşlarımı çatıp, "AAAAA! öyle şeymi olur kalk kız kalk!" diyip kolundan tutup ayağa kaldırdım. "anne sen daha 39 yaşındasın eccük enerji, pozitif ol bakem." hala yerimde oynayıp annemin kalçasına kalçamla vuruyordum. "para bizdee!"
"şöhret bizdeee!"
"YA HYUNG AZICIK HAREKETLİ OLUN VALLA HEPİNİZİ KAPI DIŞINA KOYARIM BAKIN BEN GÜZEL SANATLAR DANS BÖLÜMÜ OKUYORUM KAÇIŞINIZ YO!" diyip bay jeona döndüm. "bay jeon SİZDE AZICIK HAREKETLİ OLUN AY KOOOK TUT BENİ!" Diyip elimi alnıma götürüp bayılmış gibi yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHAT'S İS?!İS İT LOVE?
Teen Fictionokulun çok bilinen,havalı üvey kardeşleri kim taehyung ve jeon jungkook, ama bilmiyorlardıki ikiside birbirlerinden deli gibi hoşlanıyordu.