14-

71 4 2
                                    

sınır: 3 oy 12 yorum.

Sınır dolana kadar sıkıldığım için rekorum 6950 kelime wuhuuu!!
Bu bölüm smut dikkat edin.

iyi okumalar bebişler xx!

okulun dans stüdyosuna ilerlerken elimi kalbimin üstüne koydum. "Sakin."

"Olamıyorum."

-

Tüm dansları yaptıktan sonra jürilere döndük. "Besmele çek." Diye fısıldadığında, "cıvıtma."

"Ne dedim güzelim ya."

Hepsi 10 puan kaldırırken yerimde zıplayıp kollarımı jungkookun boynuna doladım.

*****

Cam çekmeceli büyük aynalı makyaj masamdan losyonumu alacağım sırada odanın kapısı çaldı.

"Gel!" Dediğimde jungkook kapıdan içeri kafasını uzattı. "Ne yapıyorsun güzelim."

"Bakım yapıyordum, sende gel beraber yapalım." Dediğimde kapıyı vücudunun geçebilceği ölçüde açıp içeri girdi.

Tekerlekli tüylü koltuğumu yana çekip yandaki sandalyeyi elimle düzelttim. Jungkook oturup bağdaş kurduğunda yandaki küçük sehpanın üstündeki kahve makinesinin fişini prize taktım.

"Oha, odada kahve makinesinin ne işi var?" Diye sordu.

"Nasıl içiyorsun?"

"Orta olsun bakalım." Kahve seçeneklerinden kendime buzlu latte jungkooka orta şekerli kahve seçeneğini seçtim.

Sandalyeyi biraz daha ileri itip masanın önüne geçtim. Cam çekmeceyi açıp içinden mavi losyonumu çıkartıp geri kapattım.

Losyonun kapağını açıp elime biraz sıktım. Losyonu yanağıma sürüp çekmeceden jungkooka sürmek için pembe losyonu çıkarttım. Masanın üstüne bıraktığımda jungkook bana yaklaşıp elleriyle iki yanağıma sürmeye başladı.

Tüm yüzüme sürüp elini çektiğinde elime pembe losyonu sıktım. "Sana da pembiş sürelim." Diyip elimdeki losyonu iki elime dağıtıp jungkookun yüzüne sürmeye başladım.

Jungkook gülümsediği için yanaklarını ovaladığımda dudaklarının kenarı yukarı kalkıp geri iniyordu.

Hepsini yüzüne dağıttıktan sonra peçeteyle ellerimizi sildik.
"Şimdiiikk, serum sürüp saçımıza şekillendirici sürüp saç maskesi yapıcazzz." Diyip gülmüştüm.

Kendime mavi jungkooka pembe malzemeler çıkarttım. Pembe çilekli krem, pembe saç maskesi, saç güzelleştirici krem, saç şekillendirici, yüz maskesi çıkarttım.

Kendimede onların mavisini çıkarttığımda kahveler, 2 kat cam olan ayıcık şekilli bardaklara dökülüyordu.

Köşeden 2 tane cam pipet çıkartıp bardaklara koydum. Bardaklar dolduğunda kahveleri köşeye koydum.

Jungkook kahvenin tadına baktığında şaşırarak gülümsedi. "Vay, tadı güzelmiş he. Ama senin dudaklarının tadını tercih ederim bebek." Dediğinde gözlerimi yere dikip kafamı eğdim ve dudaklarıma ufak bir sırıtış yapıştı.

Çenemden tutup yukarı kaldırdı. "Gözlerini kaçırma benden, o kahve gözlerine saatlerce bakmak istiyorum." Dediğinde midemde kelebekler uçuştu.

"Utandın."

"Saçmalama, utanmadım."

"Yanakların öyle demiyor ama." Dediğinde telaşla etrafa bakındım.

"N-ne alakası var sıcaktan o." Diyip klimayı açmıştım. "Utanma benden, utanılacak bir şey yok ortada ballı kahvem. Neyse güzelim amacımızdan sapmayalım bakımımıza devam edelim." Dediğinde hızlıca kafamı sallayıp elime çilekli ve yaban mersinli kremi aldım.

WHAT'S İS?!İS İT LOVE?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin