Doğumdan 2 ay sonra-
Üstümdeki siyah kolsuz sporcu atleti ve altımdaki şortum ile aynadan kendime baktım. Ellerime sargı bezini bağlayarak jungkook'a seslendim. "Jungkook! bir iki saat bangchan ve hannaha bakarmısın?!"
İkiz kız ve erkek bebeklerimiz olmuştu. Kızımızın adı hannah, Oğlumuzun ismi ise bangchan dı..
Jungkook kapıdan kafasını uzatıp çatık kaşlarıyla bana baktı. "Nereye gidiyorsun?"
"Aşağı antreman odasına inicem, birazcık spor yapmaya." Kafasını sallayıp dudağımdan öptü. "kendini fazla yorma."
Hey! sporcuydum ben! tabii ki de yorulmam lazımdı!
Kafamı sallayıp yatağımızda birbirlerine sarılan bebeklerimizin yanağından öptüm. Jungkook bebeklerimizin yanına uzanıp kolları arasına aldı onları.
Kulaklığımı takıp aşağı indim. Antreman odasına geçip kum torbasının karşısında durdum.
"Merhaba geri döndüm beni özledinmi?" Bu kum torbasını yumruklamayalı en az 2 yıl olmuştur.
Sağ elimi kum torbasına atıp ardından sol elimi kum torbasına vurdum.
Telefonum titremeye başladığında koltuğun üstünden ekrana baktım. Siwoo arıyordu.
Telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Ne var siwoo?" Dedim.
"Taehyung, şu soobine karışan adamları bulduk. Acil gelmen lazım." Fırsat bu fırsat taehyung.
"Konum at geliyorum çabuk!" Telefonu kapatıp antreman odasından çıktım. Hızlıca odaya gidip üstümü giyinmeye başladım.
Göz ucuyla jungkooklar baktığımda uyuyolardı.
Jungkook bangchan ve Hannahı göğsüne yatırmış, kafasını yana doğru çevirerek uyuyordu.Yanlarına gidip üçününde yanağına kuş tüyü kadar hafif bir öpücük kondurdum.
"İyi geceler bebeğim..." Jungkookun kulağına fısıldadığımda hafifçe gözlerini açıp geri kapattı.
"Sevgilim?"
"Kocacım?"
"Nereye gidiyorsun?" Al işte ne dicektim ben şimdi? Soobini dövenleri bulduk iki tokatlayıp gelcem mi dicektim?
"Soobine hediye almaya gidiyorum. Uyuyun siz tamammı?"
"Dikkatli git bebeğim olur mu?"
"Tamam bebeğim, görüşürüz." Dudağına öpücük kondurup odadan çıktım.
Aşağı inip asansörün düğmesine bastım. Asansör geldiğinde cebimden motorumun anahtarını çıkartıp elimde sallamaya başladım.
Dudaklarımı büzerek ıslık çaldığımda asansör durup kapılarını açtı.
Siyah deri motorcu ceketimin kollarını düzeltip motora bindim. "Şimdi ebenizin amına kavuşturucam sizi am oğlu sik feryatları."
Motorun gazına yüklenip siwoo nun attığı konuma yöneldim.
*****
Kapıyı açarak eve girdiğimde jungkook tırnaklarını dudağından çekip koşarak bana sarıldı.
Çenesinden tutup dudağından öpmeye başladığımda karşılık vermesi çok uzun sürmemişti.
"Ben sana ne dedim? Sikerim seni demedimmi?" Dudaklarının üstüne fısıldayıp sırıttım. "Bu gece.. Tamamen bana ait olacaksın jeon." Sakin ve net konuştuğumda gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHAT'S İS?!İS İT LOVE?
Teen Fictionokulun çok bilinen,havalı üvey kardeşleri kim taehyung ve jeon jungkook, ama bilmiyorlardıki ikiside birbirlerinden deli gibi hoşlanıyordu.