Çüş amk 23.bölüm la-
***
Annemler gelince Hannah ve Chan annemlere gitmişti.Jungkook odadan içeri girince yattığım yatakta sızlana sızlana doğruldum. "Sevgilim, sana ağrı kesici getirdim." Dedi. Hapı tabletinden çıkartıp suyu verdiğinde hapı suyla beraber yuttum.
"Üstünü değiştirelim." Diyip giyinme odamıza ilerledi. Elinde beyaz kısa kollu bir tişört ve siyah şortla gelip yatağa koydu. "Kaldır bakalım kollarını." Tişörtümün eteklerinden tutup konuştuğunda kollarımı kaldırıp yardımcı oldum.
"Jungkook, her yerim ağrıyor..." Diye sızlanıp alnımı göğsüne yasladım. Eliyle sırtımı soğuk eliyle sıvazladığında iki büklüm olup geri çekildim. "Anneni kesiyim jungkook elin çok soğuk amına koyayım."
Kıkırdayıp arkasında büyük desenler olan beyaz tişörtü giydirdi. "Ayağa kalkarsın diye düşünüyorum." Kafamı yavaşça sallayıp kaplumbağa gibi yavaş bir şekilde ayağa kalktım.
Altımdaki eşofmanı çıkarttı, ve sonra hiç tahmin edemeyeceğim bir şey yaptı. Önümde diz çöktü.
Siyah iki yanında beyaz çizgi olan şortuda giydirdiğinde kendimi yatağa attım. "Sikeyim hava çok sıcak, jungkook klimayı açsana aşkım." Dedim isyan ederek.
Jungkook yanağımdan derin bir nefes alarak öpüp klimayı açtı.
-
Salonda klimanın altındaki koltukta uzanarak klimayı açmamız yetmezmiş gibi yelpaze sallıyordum kendime.
Koltuğa yayılmıştım, bir ayağım koltuktan aşağı bir ayağım koltuğun kolçağındaydı. Sol elim ise koltuğun üstündeydi. "Çok sıcaak!" Diye bıkmış bir ifadeyle bağırdığımda jungkookun telefona bakan gözleri bana döndü.
Tekrar telefona döndüğünde telefonumu açıp Instagrama girdim, reels izlerken karşıma korkunç bir video gelmesiyle yerimde hafifçe irkilmemden dolayı yayıldığım koltuktan düşmem bir oldu.
Yerden kalkıp mutfağa gittim, kahvemi çıkartıp kendime buzlu kahve yaparken dilime dolanan şarkıyıda söylemeyi eksik etmiyordum.
"Affet beni sevgilim.. sensiz olmak istedim, herkes aşkı ararken bense kaçmayı seçtim... Üzgünüm sevgilim mutlu olmanı istedim, şimdi yanındakiyle mutluluklar dilerim..."
En kısık ve sakin ses tonumla şarkıyı söylerken karnıma dolanan ellerle gülümseyerek kafamı yana eğdim.
Bardağın kenarına karamel sıkıp buzlarınıda attıktan sonra kahvemi döktüm.
"Aşkım." Dedim mırıldanarak. "Efendim sevgilim?"
"İstermisin buzlu kahve?" Diyerek sözümü devam ettirdim.
"Hmm olur." Dedi. Ona da koca bir bardak kahve yapıp cam pipetlerden koydum. "Sen ne güzel şarkı söylüyordun öyle hm?"
"Affet beni sevgilim söylüyordum." Dedim kahvemi içerek. "Aiissshhh, Tanrım HAVA ÇOK SICAK ULAN!"
"Kalk o zaman kahveni bitirde gece gazlamasına çıkalım." Kahvenin son yudumunuda içip ayağa kalktım.
"Hangisi?"
"Siyah Yamaha R7" dedi. Kendimede beyaz BMW anahtarını alıp siyah olanı Jungkooka attım. Havada yakalayıp kapıdan dışarı çıktığında arkasından gittim.
"Anasını satayım geceleri bile hava hamam gibi." Diyerek beyaz spor ayakkabımı giydim.
Otoparka gidip motora bindiğimde jungkook hiç aceleci davranmadan yavaşça motora bindi. "Hazır mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHAT'S İS?!İS İT LOVE?
Teen Fictionokulun çok bilinen,havalı üvey kardeşleri kim taehyung ve jeon jungkook, ama bilmiyorlardıki ikiside birbirlerinden deli gibi hoşlanıyordu.