Keyifli Okumalar🖤
18.GÖMÜLEN DUYGULARIN YOĞUN BAKIMIKenan Faryalı'dan
Verdiğim bir söz ve bozduğum bir yemin arasındaydım.
Farin'e onu sevebileceğimi söyleyerek bir söz vermiştim ve bu sözün ağırlığı ilk dakikadan omuzlarıma yük olurken tek başıma taşıyamayacağıma inanarak işimin olduğunu söylemiş, çıkıp restorana gitmiştim.
Gece de otele dönmemiştim.
Daha doğrusu dönememiştim.
Eve gitmeyi düşünmüş, onu da becerememiş, yolunu kaybetmiş avare gibi dolanıp durmuş, zihnimi ele geçeren şeytana uymak istemiş, yapamamış ve en sonunda Emek'e gelmiştim.
"Semih'in ölüm emrini verdiğimi de öğrendi," diye sıkıntıyla soludum. "Ama öğrenmeden önce ilk yaptığı yine Feridun'a sığınmaktı! Ulan onu bu kadar korumaya çalışırken nasıl olur da ilk fırsatta Feridun'a ulaşmak ister, aklım almıyor."
"Anlayamazsın, Kenan." Emek, net bir dille yanıtladığında baş ağrımı gidermek için alnımı ovuşturuyordum. Kafamdaki düşünceler geçmedikçe bu lanet ağrıdan kurtulamayacağımı da biliyordum. Süregelen hareketimle bakışlarımı yere sabitlediğimde, "Feridun'un, Farin için ne demek olduğunu anlayamazsın," dedi daha detaya girerek. "Anlamaya da çalışma, aklın almaz. Ben de bir zamanlar öyleydim. Ben aştım ama Farin aşamadı, aşamaz da."
"Hala sana olan öfkem de dinmedi," diyerek Emek'e baktığımda ne diyeceğini bilemez halde kıvrandı. "Ama sana da kızmadım, biliyor musun? Çünkü böyle öğretilmiş size. Haklısın, sen yine bir şekilde başa çıkıyorsun da Farin'i tanıdıkça anlıyorum bazı şeyleri."
Emek'in daha öncesinde Feridun için çalıştığını zaten ilk yanıma geldiği zaman öğrenmiştim, ondan ikili oynamasını talep eden bendim. Feridun, benim güvenimi sağladığını sanarak Emek'in peşini bırakmış, yalnızca getireceği haberlerle ilgilenmeye başlamıştı. Bizim yaptığımız ise, herkesten öğrenebileceği bilgileri öncesinde Feridun'a ulaştırmasını sağlamaktı. Böylelikle Feridun, Emek'e güvendiği için kendi planlarını da rahatlıkla ortaya döküyordu. Ki öyle de devam ediyorduk hala.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viraha +18
General Fiction"Kartlar yeniden dağıtılsa ne fayda, Sil gözyaşlarını, sana yazılmış masalı oynamaya başla, Çok zor olmasa gerek, Nasıl olsa adın bile yabancı sana." O gece, şeytanın dizeleriyle dolunay ikiye bölündü. Işığının yarısı kurtlar sofrasına ihanet, diğer...