𝟏𝟐

436 20 0
                                    

לידיה
עיני נפקחו,אינני רוצה לחשוב על דבר אחרי אותו לילה חולני,זה גם לא היה נשמע שהוא יעזוב באמת,ברגע זה אני אך ורק צריכה לקוות לטוב.
השעה 19:00,אני מפנה את גבי וכמו שחשבתי,אדיסון לא לידי,זכור לי שנשארתי ערה עד שש בבוקר,והודעתי לעבודה שאינני מגיעה,לאחר מכן ככל הנראה נרדמתי.
אני לובשת בגדים ארוכים על מנת לכסות את החבלות מאותו לילה ארור.
אני קמה ופוסעת לעבר הסלון,עיני מבחינות בדמותה של אדיסון על הספה,צופה בטלוויזיה.
היא מבחינה גם בי,מחייכת חיוך קטן.
״שלום ישנונית״ היא אומרת בחיוך.
״היי״ אני עונה.
״איך ישנת?״ היא שואלת.
״מצוין״ אני עונה,שקר.
״לשם מה הבגדים הארוכים? קר לך? יחסית חם היום״ היא שואלת.
״קר לי אני לא מרגישה טוב,אדיסון״ עוד שקר.
״אוקיי...״ היא אומרת בחשד.
״הודעת לעבודה שאת לא באה היום?״ היא שואלת.
״כן״ אמרתי בקרירות.
״לידיה,בבקשה,זה לא ממש נראה כאילו את בסדר,אפשר לראות את זה,מה קורה?
״לא קורה כלום,אני בסדר אדיסון״ אני אומרת,שקר אחרי שקר אחרי שקר.
אדיסון נאנחת.
״אני מבינה לידיה״ היא אומרת,לפתע,מכשירה הנייד צלצל.
״אכפת לך שאענה?״ היא שואלת.
״לכי על זה״ אני עונה.
אדיסון עונה לטלפון,ולפתע מטון רציני ודואג,קולה מתחלף לפלרטטני וקורן,כך זה נמשך לדקות ארוכות.
״באמת? אשאל אותה ואעדכן אותך,ביי אלכס״ היא אומרת,ומנתקת את הטלפון שלה,אלכס? מי?
״מי זה אלכס?״ אני מחייכת.
״זוכרת שסיפרתי לך שיש בחור שיצאתי איתו לכמה דייטים,אז הוא,הוא מתוק אמיתי״ היא אומרת.
״זה נהדר,זה נשמע שאת מאושרת,וזה מה שחשוב,אבל אמרת לו שתשאלי מישהי משהו,למי את מתכוונת?״ אני שואלת.
״לידיה... אני יודעת שאת פחות בקטע של דייטינג וכדומה,אבל אולי... תוכלי להתלוות אליי? לדאבל דייט,בבקשה,רק דייט אחד!״
אני מסתכלת עליה,וחושבת,הדבר האחרון שחסר לי כרגע זה איזה גבר שעומד להימרח עליי כל הלילה בשביל החברה הכי טובה שלי.
״לא״ אני עונה.
״בבקשה! אני אראה לך תמונה של הבחור! זה לא כאילו אני תוקעת אותך בדייט עם מישהו מכוער,ואולי את גם קצת מכירה אותו...״ היא קוראת בדרמטיות,אך את החלק האחרון היא לוחשת.
היא מראה לי תמונה שלו,עיני נפתחות.
״מה את אומרת? לא יהיה כזה נורא נכון?״ היא אומרת.
״מה את חושבת שתהיה התשובה שלי?״ אני עונה בסרקסטיות.
״כן כי את אוהבת את חברתך הקרובה והמקסימה?״ היא עונה.
״תחשבי שוב אדי,אני לא עומדת לצאת לדייט עם הפאקינג בוס שלי״ אני עונה.
״רק תנסי? בשבילי? אני ממש אוהבת את אלכס לידיה!״
אני נאנחת.
״אני נשבעת לך שאם אחרי הפגישה המיותרת הזו הולך להיות לי אווירה מביכה בעבודה,זה יהיה הסוף שלך,וזה לא יהיה דייט,לפחות לא ביני לבינו,אנחנו קולגות,ואם מישהו ישאל על כך אגיד שזה אך ורק פלטוני״ אני אומרת.
היא פולטת צחקוק קטן,ומחבקת אותי.
״תודה לך לידיה״ היא לוחשת,ואני לא יכולה שלא לחייך אליה.
זה לא יהיה דייט,אני חושבת שזוגיות זה פחות מה שמתאים לי כרגע,במיוחד עם מה שקורה עם אותו מנוול.

WE NEED TO TALK ABOUT LYDIA/אנחנו צריכים לדבר על לידיה (גמור)Where stories live. Discover now