𝙇 𝙊 𝙎 𝙏 PART : 18

10.3K 159 13
                                    

LOST

PART : 18🔞🔞

"မင်းအလုပ်မင်းဆက်လုပ် ကိုယ်လုပ်သမျှကိုခံယူရင်း ကြမ်းဆက်တိုက်။ ဒီလိုမှမဟုတ်ရင် ကိုယ့်ဒေါသကိုမင်းသိတယ်မလား ဒီထက်ဆိုးတာတွေဖြစ်မလာ‌ စေချင်ရင်......ခိုင်းတာလုပ်လိုက်"

ဆိုးဝါးလှသောစကားတွေနဲ့ Sellen ရဲ့တင်ပါးလုံးလေးကိုပွတ်သပ်ပေးလိုက်ပြီး နီရဲနေသော အင်္ဂါတည့်တည့်ကို လိင်တံဖြင့်ခပ်နာနာရိုက်လိုက်သည်။

ဒီလိုဖြစ်မယ်မှန်းကြိုသိရင် ကြီးသိမ့်ကိုရအောင်ငြင်းခဲ့မိမှာပါ။

နောက်ဆို ဒီလူဘာခိုင်းခိုင်း သူနဲ့နှစ်ယောက်ထဲဆိုရင်‌ကို မွေ့မနေရဲတော့ပါ။ ယခင်ကကိုယ့်အပေါ်ကောင်းသလောက် အခုတော့ဘယ်တုန်းကအငြိုးတွေနဲ့များ လူကိုနိုပ်ဆက်နေရသလဲ....

မွေ့ရဲ့ စအိုဟာလဲရိုက်ချက်ကြောင့် လိင်စိတ်ကြွလာပြီး ကျုံ့လိုက်ချဲ့လိုက်ဖြင့် တစ်ခုခုကိုဆန္ဒရှိနေပုံ။ ဒီလိုလှပသောမြင်ကွင်းဟာ လင်းရောင်အတွက်ကြည့်မဝ ရှုမဝ။ ဒီကလေးမလေးအပေါ် တိမ်းညွှန့်နေတဲ့စိတ်ခံစားချက်တွေက အတိုင်းထက်အလွန်ပါ။ သူမကိုတွေ့ရင်ကို ထကြွနေသော မိမိရဲ့လိင်တံဟာလဲ မြင်မကောင်းအောင်ပင်။ အခုလဲကြည့်လေ ဘယ်လိုမှကိုမနေတက်အောင် တင်းမာနေလေပြီ...

"အားးးးးးးးး မရွံဘူးလား။ ဒီလိုတွေမလုပ်ပါနဲ့......အားးးးး ကျွန်မတစ်နေကုန်ရေမချိုးရသေးဘူး"

"မရွံလို့ဘဲ အွန်းးးးးးး ကောင်းလိုက်တာကွာ။ ရေမချိုးရသေးလဲဘာဖြစ်လဲ ပိုညှီလေ ပိုအရသာရှိလေဘဲ။ မင်းရဲ့ဘယ်လိုအနံမဆို ကိုယ်သဘောကျတယ်"

သူရွံသွားအောင် သေချာပြောလိုက်ပေမဲ့ ရေမချိုးရသေးဘူးဆိုတော့မှ အတင်တောင် ကုန်းယပ်နေတာ သိပ်မုန်းစရာ.....စအို‌ဝတွေရော် ပူးထွက်နေသော ပိပိလေးကိုရော် အငမ်းမရယပ်နေရှာတာ အတော်ငတ်နေသည့်ပုံ.....

စိတ်ထလာအောင် အမျိုးမျိုးမှုတ်နေတော့ အချိန်အများကြီးတောင်မကြာလိုက်ပါ မွေ့ အင်္ဂါထဲမှ သုတ်ရည်ကြည်တို့ ကြမ်းပြင်ပေါ်သို့ ‌ကျဆင်းလာသည်။

𝙇𝙊𝙎𝙏  Where stories live. Discover now