Giriş

52 12 52
                                    

Güç savaşı başlamıştı.

İki taraftan biri kendi güçlerini ispatlamak için bu güç savaşını başlatmıştı.

Karşı tarafın ise gücünü belirlemek için savaşa ihtiyacı yoktu. Diyarı onlar yönettiğinden onların gücü ispatlamasına gerek kalmıyordu.

"Artık çok ileri gittiler!" İsyan sözleri güçlü olanlarda bile başlamıştı.

"Buna bir son vermemiz gerekiyor."

"Bunun içinde sizin ölmeniz gerekiyor!" dedi savaşı başlatanın askeri.

"Son verenin siz olduğunu kim söyledi?" diye karşı tarafla söz dalaşına girmişlerdi.

Güçlü olanların kralı, herkesin önünde duran lidere döndü. "Sözlü savaş başladı bu defa." dedi bakışlarını etrafta gezdirdikten sonra.

"Askerlere söyle, bu işe son veriyoruz." Kadının sesi baskın çıkmıştı. Yanındaki krala göz ucuyla dahi bakmadı. Önüne bakmaya devam etti.

"Çok kayıp vereceğiz..." dedi kral kaşlarını çatarken. "Hem yeni doğan bebekleri kim koruyacak?"

"Onlar için üst düzey güvenlik önlemleri alındı. Onlar adına endişelenme." Kadın yarım ağız tebessüm ederken krala döndü. "Hem aralarında benim de çocuğum var. Sence onlar için önlem almaz mıyım sanıyorsun?"

Kadın, çocuğunu korumak için canını bile verirdi. Annelik içgüdüsüydü. Ve o, anneliği yeni yeni tadıyordu.

Gözlerini kısarak, karşı tarafa baktı. Birinin zihnine girmekle meşguldü o an. Dikkatini dağıtsalar bile profesyonel olduğundan işini rahatça halletmeye geri dönebilirdi.

"Askerlerin öncüsünü çağır." Kral, kadının dediğini onaylayarak yanından ayrıldı.

Diyarın en güçlü askerlerinden olan ve vezir soyundan gelen öncü, kadının yanına geldi. Tek dizinin üstüne çökerek, "Beni çağırmışsınız." dedi. Başı eğikti.

Kadın, öncüye döndü. Başını hafifçe yana yatırarak, "Çocuklar güvende, değil mi?" diye sordu.

"Güvende, efendim..." dedi öncü, başını kaldırmadan.

"Rahat olabilirsin." diyen kadın ile, ayağa kalktı.

Mekanik bakışlarıyla kadına bakıyordu. Kadının verdiği emre itaat etmek için hazırda bekliyordu.

Çocukların hepsini güvende tutmak onun için öncelikti.

Bakışları pür dikkat öncüdeydi. "Onlara dokunmalarına sakın izin verme. Eğer olur da, onlara yaklaşırlarsa ne yapman gerektiğini biliyorsun."

Öncü onayladı. "Biliyorum." dedi. Bakışlarını kaçıran biri olmadığından, robotik bakışları kadının üzerinde durmaya devam ediyordu. Sadece gözlerine.

UZAY KÂŞİFLERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin