☯Prenses Kamer'in kâşifi olmaktan vazgeçmiştim. Kimse benden böyle bir şey beklemediğinden sessizlik içindeydiler. Her birinin bakışlarında şaşkınlık vardı.
Bugün bir kâşif, eğitmeninden vazgeçtiğini söylemişti.
Normal bir durum değildi, biliyorum. Ama neden şaşırıyorlardı? Bana yaşatılanlardan sonra sessiz kalacağımı falan mı sanıyorlardı?
Öyleyse çok yanlış sanmışlar. Ben, bana yapılanların intikamını almadan durmazdım.
Artık böyle olacaktı. Sessiz kalmak bana bir şey kazandırmayacaktı. Susmak yok, Ateş.
Eğitmenim, aramızdaki bağı zayıflattığından dolayı çabalayasım gelmiyordu.
Ona aşık olduğumu kendime itiraf ettikten sonra hayal kırıklığım oldu.
İçimdeki bu kırgınlık, aramızdaki bağdan daha kuvvetliydi.
Bana acı çektirip, sonrasında hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu. Bunu bir yere kadar içimde tutabilirdim. Daha fazlasını kaldıracak değildim.
Sizin sandığınız kadar güçlü biri değilim derken bile gücümden fazlasıyla başa çıkmıştım.
Yakılanlar'la mücadele ederken yandım, sesimi çıkarmadım. Nişanlandı, sesimi çıkarmadım. Sırtım ağaca çarpınca kemiklerim kırılmış gibi hissettim, yine sesimi çıkarmadım. Kaçırıldım, işkence gördüm ve sesimden oldum; yine de sesimi çıkarmadım. Sesim gitse bile ben bir yolunu bulur, arıza çıkartırdım ama yapmadım.
Sırf Prenses Kamer mutlu olsun diye. Arızalı Kâşif demesinler diye.
Lanetli olduğum yetmiyormuş gibi yeni bir isim daha çıkartamam başıma.
Ama o ne yaptı? Gitti, Prens Bulut'a inandı. Hayal kırıklığım oldu. Güvenimi kaybettim onun yüzünden.
Yalan yok, ona güvenmiştim. Ben sevmeden önce güvenirdim. Prenses Kamer'i de sevmeden önce güvenmiştim.
Her zamanki gibi de sırtımdan vurulmuştum.
Ölüm sessizliği olmuştu adeta. Bu sessizliği de yaratan bendim. Pişman mıydım? Hayır tabii ki.
"Sen..." Ölüm sessizliğini bozan Prenses Kamer olmuştu. Hiçbir duygunun olmadığı bakışlarımı, onun şaşkın bakan yeşillerine çevirdim. Gerisini getirmedi. Şaşkınlığı daha ağır gelmişti.
"Eğitmeninden vaz mı geçiyorsun?" Prenses Kamer'den sonra konuşan Kral Ediz oldu.
Önce o benden vazgeçti. Prens Bulut'a güvenerek.
Başımla onayladım sadece. Ben artık Prenses Kamer'in kâşifi olmak istemiyordum. Bir an önce ne gerekiyorsa yapsınlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAY KÂŞİFLERİ
FantasíaOkulun bahçesinde yalnız başına oturan Adar Bolat, yanına gelen genç kadının onu farklı bir dünyaya götürüp, hayatını değiştireceğinden bihaberdi. Gittiği fantastik dünya, ona yeni bir ad ve yeni bir hayat verir. Ancak yeni hayatında bulması gereke...