☯Kaçırılma anı
"Kurtarın beni!" Sıçrayarak yataktan kalktım. Kabus görmüştüm ve kendime gelmem gerekiyordu.
Kesik kesik nefesler alıyordum. Zorlukla yutkundum. Geçmiyor, bitmiyor bu kâbus.
Yataktan kalkarak aynanın karşısında durdum. Aynadan kendime baktım. Yorgundum. Kâbus beni yormuştu.
Yine kaçırılma anımı görüyordum.
"Geçti," dedim aynadaki yansımama. Ama geçeceğine hiç inanmıyordum. Şüpheyle kendime bakıyordum. "Unut artık geçmişi, yeni defter açma zamanı geldi." Bu dediğime hiç inancım olmasa da, belki geçer umuduyla inanmak istiyordum.
Dünya'da yaşayan eleman yüzünden bu sözüme bile inanamıyordum.
Ne yapmam gerektiği hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Aynada göz göze geldiğim kişiyle kaşlarımı çattım. Değişik bakıyordu bana.
Ona doğru döndüm. "Prens Bulut?" diye sorarcasına baktım.
"Ateş, kâbus mu gördün?" Sesi tuhaf geliyordu.
"Siz neden geldiniz buraya?" Kaşlarımı çattım.
"Seninle konuşacağım bir konu var." Başını yana yatırdı. Benimle alay mı ediyordu? Ne konuşacaktı benimle?
"Neymiş o konu?" Kabusun etkisi geçene kadar nefes almaya çalıştım.
Yaşanmış bir şeyin etkisi hemen geçecek gibi değildi.
"Senin Kamer'le olan iletişimin." Şaka mıydı bu adam? Prenses Kamer'i kıskandığını neden bu kadar belli ediyordu?
"Eğitmenimle olan aramdaki ilişkiyi sizinle mi konuşacağım?" Çizgiyi aşmamaya çalışsam da bu adam beni bozguna uğratıyordu.
"Kendi ağzınla diyorsun. Eğitmenim diye. O senin eğitmenin. Eğitmen-kâşif ilişkisi yaşayın o zaman. Unutma ki, Kamer benim nişanlım." Sözlerinde ve davranışında baskınlık vardı.
Üstün olduğunu bana kanıtlamaya çalışıyor gibiydi.
Hatta gibiydi değil, öyleydi.
"Sarayın itibarı için nişanlandığınızı unutmayın, Prens Bulut." dedim, şüpheyle Prens Bulut'a bakarak.
Bana olan bakışından benden nefret ettiğini anlamış oldum.
"Sen haddini aştın artık, Kâşif Ateş." Bana doğru ilerledi. Bakışlarında tehdit vardı.
"Olan şeyi söylüyorum." desem bile bakışındaki tehditi silemezdim.
Bu adamın bana olan garezi neydi ya? Prenses Kamer ile bir ilişkim var diye mi bu hareketleri?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAY KÂŞİFLERİ
خيال (فانتازيا)Okulun bahçesinde yalnız başına oturan Adar Bolat, yanına gelen genç kadının onu farklı bir dünyaya götürüp, hayatını değiştireceğinden bihaberdi. Gittiği fantastik dünya, ona yeni bir ad ve yeni bir hayat verir. Ancak yeni hayatında bulması gereke...