15. Bölüm: "Lanetin Getirdiği Sonuçlar"

11 4 31
                                    

Lila saçlı erkek üye, önce Işık'a baktı. "Bir lider, ekibinden birini küçük düşürmez." Bakışları bu sefer Yıldız'a kaydı. "Nefret etse bile," dediğinde Şahin'e baktı. "Birbirlerini korurlar. Arkalarından iş çevirmezler." Bakışları hâlâ Şahin'deydi.

Lila saçlı erkek üye, tek tek hepimize bakarken sustu.

Konuşan bu defa kızıl saçlı kadın üye oldu. "Bir lider, ekibinden nefret etse dahi onları korumak için elinden gelen her şeyi yapabilmelidir."

Konuşmamak için kendimi tuttum. Dedikleri hiçbirimizde bulunmuyordu.

Kızıl saçlı kadın üyenin bakışları bana döndü. Ardından diğerlerine baktı.

"Kâşif Işık ve Kâşif Yıldız arasındaki çekişmeden dolayı lider olamayacaklar." Konuşan beyaz saçlı erkek üye olmuştu. "Kâşif Yıldız, hırsına yenik düşerken; Kâşif Işık, nefret ettiklerine ayrı davrandığı için olamıyorlar."

Işık'ın lider olmak isteyeceğini hiç sanmıyorum. Lider olmayacak dediğinde hiçbir tepki vermedi.

Yıldız ise öfkeyle Işık'a bakmıştı. Sanki onu sorumlu tutuyordu...

"Kâşif Demir'de lider olma potansiyeli var. Ancak o da ekibinden olan Kâşif Yıldız ve Kâşif Şahin'le anlaşamadığı için olmayacaktır." Lila saçlı erkek üye, bir Demir'e, bir de Şahin'e baktı.

Bu gidişle hiçbirimiz lider olamayacağız zaten.

Işık, Yıldız, Demir ve Şahin; elendiler. Ben ve Asaf kalmıştık. Muhtemelen lider Asaf olur.

Lila saçlı erkek üyenin bakışları Asaf'a döndü. "Kâşif Asaf da lider olma potansiyeline sahip ancak özgüveni düşük. Ve tehdit edilmeye müsait biri olduğundan lider Kâşif Asaf olmayacak."

Asaf hiç tepki vermedi. Sıradan bir şeymiş gibi başıyla yavaşça onayladı.

Kıdemliler bana döndü. Üçünün de bakışları bendeydi. Tepki vermemeye çalışarak öylece baktım onlara.

"Son olarak Kâşif Ateş," dedi beyaz saçlı erkek üye. Ve diğer üyelere baktı. Kıdemliler kendi aralarında konuşmaya başladılar.

Konu ben olunca kendi aralarında konuşuyorlardı...

Anladık, lider olamayacağım. Bunu direkt yüzüme söyleseniz halay çekerim ben ya. Dert etmeyin bu kadar. Dokunmaz hiçbir kelime bana.

Kızıl saçlı kadın üyenin ağzından, "Kâşif Ateş, diğer adıyla Lanetli Kâşif, bilmeni isteriz ki; lanetliler lider olamaz. Bu yüzden lider sen olmayacaksın," kelimeleri döküldü.

Lanetliler lider olamaz.

Olmak isteyen yoktu ama lanetli olduğum içinde ayrımcılık yapmaya ne gerek vardı?

"Lider olmak için eksiklerin var. Ve bu eksiklerin başında lanetli olman geliyor." dedi lila saçlı erkek üye.

UZAY KÂŞİFLERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin