☯Geldiğimiz yere şaşkınlıkla bakıyordum.
Televizyonda izlediğim fantastik dizilerde simülasyon odaları olurdu. Ve biz de sanki o odalardaydık.
"Burası bir simülasyon odası mı?" Şaşkın bakışlarım etrafta iken odağım, buranın simülasyon odası olup olmadığını anlamak istediğimden Prenses Kamer'deydi.
"Burada ne yapacağız ki?" Işık'ın şaşkınlığı ile benim şaşkınlığım kapışırdı. "Ayrıca, burası çok havalıymış." Etrafa hayranlıkla bakıyordu.
Hatırladığım bir düşünceyle Prens Çakır'a baktım. "İllüzyon yapmıyorsunuz, değil mi?"
Prens Çakır şaşkınlıkla bana baktı. "Onu da nereden çıkardın?" diye sordu.
Ben bilmem dercesine omuz silktim.
"İllüzyon sizin sihriniz değil miydi?" Aslında biliyormuşum...
"Evet, benim sihrim. Ama burası illüzyon değil." Yanında duran Prenses Kamer'e baktı. Dudaklarında bir gülümseme var oldu. "Ama olmasını isterdim." Prenses Kamer'e göz kırptı.
Prenses Kamer, göz devirerek Prens Çakır'a baktı. "İllüzyon bir oyuncak değil, Çakır. Sihri ellerinde oyuncak yaptın resmen."
"Eğlenceli, kabul et artık." diyerek omuz silkti, Prens Çakır.
Prenses Kamer, yanında duran Prenses Mira'ya baktı. "Sen eğleniyor musun?" diye sordu Prenses Mira'ya.
Prenses Mira, dudak büzerek Prens Çakır'a baktıktan sonra tekrardan Prenses Kamer'e baktı. "Arada eğlenceli oluyor ya." dedi ve masum bir şekilde gülümsedi.
"Senin eğlence anlayışın ile bizimkisi uymuyorsa, bu bizim suçumuz değil." diyen Prens Çakır'ın bakışları beni buldu. "Öyle değil mi ama?"
Onaylamamı beklercesine bakıyordu.
Ben dünden razı olduğum için hevesle, "Tabii ki öyle!" dedim. "Eğlence anlayışımız uymuyor olabilir ama saygı duyulması gerektiğini düşünüyorum. Yanlış mı düşünüyorum?" Cevap beklercesine Prens Çakır'a baktım.
Prens Çakır sırıtarak, "Çok doğru düşünüyorsun." dedi.
Resmen Prens Çakır'la iyi ikili olmuştuk.
"Cıvıtmayın hemen!" diyen Prenses Kamer'e baktık.
"Al işte!" Alnını ovalamıştı Prens Çakır. Bıkmış gibiydi.
"Çakır!" Prenses Kamer'in delici bakışları, Prens Çakır'ı altüst ediyordu.
Ama Prens Çakır'ın umursadığını söyleyemezdim.
"Sustum, Kamer, sustum." Dudaklarına hayali fermuar çizmişti.
Prenses Kamer, bakışlarını bize çevirdi. "Antrenmana başlayabiliriz."
"Ben soruma cevap alamadım ama..." Dudak büzerek Prenses Kamer'i izlemeye başladım.
Tahminimce, simülasyonu hazırlamak için kontrol masasına gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAY KÂŞİFLERİ
FantasyOkulun bahçesinde yalnız başına oturan Adar Bolat, yanına gelen genç kadının onu farklı bir dünyaya götürüp, hayatını değiştireceğinden bihaberdi. Gittiği fantastik dünya, ona yeni bir ad ve yeni bir hayat verir. Ancak yeni hayatında bulması gereke...