1) Merhaba! İlk olarak adınızı ve yaşınızı öğrenebilir miyiz? Kitaplarınızı yayınladığınız sosyal medya platformlarındaki kullanıcı adınızı da paylaşabilirsiniz.
Yasim kalsin lutfen bunu genel alanlarda paylasmagi sevmiyorum ismi Serena. Kitaplarimi Wattpadda yayinladim simdi birini cizgi studioda duzenleyip paylasmaga baslayacagim. .
2) Bize kendinizden bahseder misiniz?
Tabi. Ben biraz bir isi istədimmi vazgecmeyen biri olarak taniniyorum. Bana göre bu hayatta mutlu olmagin en temel yolu basaridir. Bunun içinse tutku ile calismak gerek ve kendimi tanimla derken sanırım ilk bu huyum aklima geliyor.
3) Sizin için yazmak ne demek?
Acikcasi ben cok ciddi bir turk dizisi faniyim ve 13 yasimdan beri evde hep farklı dizi senaryolari cizerim. Cogu dramatik tabi. Ama su an turda olan yari komedi janrinda. Bana gore yazmak senarist olamayacakda olsam o hissi yaşamak demek. Mesela yazdigim kitaplari o dizilerin fanlari okuyunca sanki kendimi haftalik bölüm atan senaristler gibi hissettim bir anda watty sayesinde. bide bir anda o dizilerin fanlari beni tanimaga hatta twitterdə takip etməyə baslayinca fanfic yolundan devam etməyə karar verdim. Çünki benim için kitabımin cap olunması degil gercekten okunmasi daha onemli.
4) Yazmaya nasıl başladınız?
Renk frekansları isimli bilim kurgu fantastik karışık bir kurgu yazmaya başladım ve onu cocukluktan tanıdığım bir kiz arkadaşıma attim oda fantastik cok seviyordu ve bana boyle bir uygulama var dedi falan uzun uzun anlattim bende deneyim.dedim ve ilk gündən yorum yapanlati gorup həvəsə gelip devam ettim.
5) Peki, hangi duygu durumları yazmanızı kolaylaştırır?
Ben genelde aglayarak yazarim ve yazarken cok aci cekerim. Sanirim duyğusallik bagimliligi beni yazmağa iten nedendir
6) En çok hangi alanlarda yazmayı seviyorsunuz?
Aslinda benim bi tarzim yok desem yalan olmaz. O an hangi diziyi sevərsem onun icine giriyorum ve onun tarzında yazıyorum. En cok dram aksiyon izlerim ama yarin bir gun olurda mesela fantastik izlersem ona fanfiction yazabilirim. Benim tarzim sevdiğim dizinin tarzidir. ama genel olarak desem tarihi devirleri daha cok seviyorum yazar ve okurken.
7) Yazım bakımından kendinizi geliştirmek istediğiniz alanlar neler?
Açıkcasi ben Azərbaycanli oldugum icin ilk başda cok fazla yazim hatalarim vardı zaten ama su an SeyFer Yasak Sevda hikayemde asiri duzenli hersey. Digər hikayelerimi o kadar duzenlemek cok zor diye geriye bakmiyorum simdilik. Ama yani su anki bolumlerimde yazım və noktalama cok daha iyi oldugu icin su an için gelistirmek istediğim o konuda bisey yok. Tek istedigim muhteşem yüzyıl arlinin tüm bolumlerini təkrar duzenlemeye vakit bulmak.
8) Size en çok ne ilham verir? Kalemini en çok ne coşturur?
Diziler veriyor ilhami. O dizini cok seversem ve o dizi ciftini falan seversem bazen 25 bin kelimelik bölüm bile yazabilirim. Ama cok sevmedigim bir dizi icin yaziyorsam o zaman 3 bölüm sonra biraktigimda oldu. Hatta okuyani cok olmasina ragmen.
9) Peki yazarlıkta kendinize bir gelecek görüyor musunuz? Bu konuda planlarınız var mı?
Benim hayalim.aslina bakarsaniz yazarlik degilde senaristlik olmustur hep. Senaristte olamayacagima göre pek ciddi bakmiyorum bu ise. Aslında hic bir kitabimi su an icin bastirmak hedegim yok. Olsaydi o ya " denizler ve yanginlar kralicesi Saradossa" isimli taslak projem ya da " Renk frekansları" olurdu. Ama su ana baktigimizda tek hedefim 200 bölümden kisa olmayan hikayeler yazmak, fanlar tarafindan okunmak bide 190 bin okunmayi gectim 200 bine yetmeyi hayal ediyorum en yakın hedef olarak kismetse:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportaj Antolojisi
General FictionDiscord grubumuzdaki yazarlarımızı tanıttığımız röportaj antolojisine hoş geldiniz!