ShinoLuna📒💥
1) Merhaba! İlk olarak adınızı ve yaşınızı öğrenebilir miyiz? Kitaplarınızı yayınladığınız sosyal medya platformlarındaki kullanıcı adınızı da paylaşabilirsiniz.
Ahmet 29 yaşındayım eşimin adı Luna ortak hesap - ShinoLuna
2) Bize kendinizden bahseder misiniz?
29 yaşındayım neredeyse 2 yıl önce Kore'ye taşındım. Yarı Türk yarı Japon'um, evli ve 2 tanesi evlatlık 4 kız çocuğu babasıyım. Kore'ye taşınmadan önce Japonya Kyoto'da yaşıyorduk ve aile işini Kore'ye taşıdık.
3) Sizin için yazmak ne demek?
Eğlence ve öğrenme
4) Yazmaya nasıl başladınız?
Kızlarımıza anlattığım bir hikayeydi ve eşimin tavsiyesi ile yazıya dökmeye karar verdik.
5) Hangi duygu durumları yazmanızı kolaylaştırır?
Genelde çocuklarım ile oynadıktan sonra yazarım böylece mutlu olurum.
6) En çok hangi alanlarda yazmayı seviyorsunuz?
Bunu iki anlama yordum ilki; Genelde Bilim Kurgu tarzında yazmayı severim, ikinci; evde Teresa çıkıp manzaraya karşı yazmayı severim.
7) Yazım bakımından kendinizi geliştirmek istediğiniz alanlar neler?
Türkçem her ne kadar iyi olsa da yazım ve noktalama konuların da hala eksiklerim var ve bu konularda kendimi geliştirmek isterim.
8) Size en çok ne ilham verir? Kaleminizi en çok ne coşturur?
Yağmurlu havalar.
9) Peki yazarlıkta kendinize bir gelecek görüyor musunuz? Bu konuda planlarınız var mı?
Şu anlık öyle bir şey düşünmüyorum ama ileri de ne olur bilemem.
10) Sizin yazar tanımınız nedir?
Bana göre yazar bir tür marangoz gibidir en ufak hatada tüm emekleri heba olabilir bu yüzden de dikkatli davranmalıdır ve duygularına hakim olmalı.
11) Size göre iyi bir yazar nasıl olmalı?
Duygularına hakim olmalı ve arada da olsa ters köşe yapmalı.
12) Size göre iyi bir yazarın her daim aklında tutması gereken nedir?
Kitaba nasıl başlaması gerektiğini ve bitirmesi gerektiğine önceden karar vermeli.
13) Size göre iyi bir yazar neyi asla yapmamalı/yapmaya yeltenmemeli?
Hikayenin ortasında bir anda değişiklikler yapmamalı.
14) Betimleme kitabın can damarıdır, yazarın ruhudur diyenlerden misiniz yoksa betimleme okuyanı boğar, hızlı nefesler aldıran harika bir olay akışı daha önemli diyenlerden mi?
Betimleme kitabın can damarıdır ben severim ama kendim biraz zorlanıyorum bu konu da onun dışında olayların geçtiği yerleri falan hayalimde kurmaya bayılırım.
15) Kitaplarınızı hangi platformlarda yayınlıyorsunuz?
Wattpad.
16) Kitaplarınızı yayınlarken dikkat ettiğiniz hususlar neler?
Pek bir şeye dikkat etmem doğrusu ama Kapak önceliğimdir bu yüzden oldukça fazla kapak değişikliği yapmıştım kurgularda.
17) Kitaplarınızda neler asla olmaz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportaj Antolojisi
General FictionDiscord grubumuzdaki yazarlarımızı tanıttığımız röportaj antolojisine hoş geldiniz!