Şubat Ayı Çekiliş Kazananı

4 1 0
                                    

1) Merhaba! İlk olarak adınızı ve yaşınızı öğrenebilir miyiz? Kitaplarınızı yayınladığınız sosyal medya platformlarındaki kullanıcı adınızı da paylaşabilirsiniz.

Merhaba! Adım Alper ve 16 yaşındayım. Kitabımı wattpad üzerinden yayınladım. Kullanıcı adım @Year_toons .

2) Bize kendinizden bahseder misiniz?

11. Sınıf sayısal bölüm okuyorum ve hayal kurmaya bayılıyorum, özellikle sevdiğim şeylerle ilgili.

3) Sizin için yazmak ne demek?

Benim için yazmak: Kafamı rahatlatmak, kendi hayal dünyamda olaylara katılmak ve kendim olabilmek anlamlarına geliyor.

4) Yazmaya nasıl başladınız?

Yazmaya okuldaki bir kız arkadaşım sayesinde başladım. Bana Wattpad'i gösterdi ve bende böyle kitabımı yazmaya başladım.

5) Hangi duygu durumları yazmanızı kolaylaştırır?

Huzurlu, Motive olduğum zamanlar daha da kolay yazmamı sağlıyor. çünkü bu zamanlarda karakterlerime istediğim duyguları verebiliyorum.

6) En çok hangi alanlarda yazmayı seviyorsunuz?

En çok macera, bilim kurgu alanında yazmayı seviyorum.

7) Yazım bakımından kendinizi geliştirmek istediğiniz alanlar neler?

Aslında, şu anki yazdığım kitabı 2D animasyon halinde, yani sizlere ve diğer okurlarıma aksiyon halinde anlatmak ve bu dünyamın nasıl işlediğini göstermek istiyorum. İleride eğer yazma hevesim kalırsa, yeni bir kitap yazmayı düşünürüm.

8) Size en çok ne ilham verir? Kaleminizi en çok ne coşturur?

Bana ilham veren şeyler hep zihnimde oluşturduğum sahneler, Gerçek hayattaki deneyimlerim sağlıyor. Kalemimi de bu sayede coşturabiliyorum.

9) Peki yazarlıkta kendinize bir gelecek görüyor musunuz? Bu konuda planlarınız var mı?

7. Maddede dediğim gibi, şu anki ** "Şeytanın Tohumu" ** adlı kitabımı animasyona çevirmek ve animasyon bölümünden geçmek istiyorum.

10) Sizin yazar tanımınız nedir?

Yazar: Kendi iç dünyasını diğer insanlara açabilen ve zihinlerindeki inanılmaz güzellikteki fikirleri sunmasıdır.

11) Size göre iyi bir yazar nasıl olmalı?

İyi bir yazar: Kreatif, hayalperest (iyi anlamda), gerçek hayatı deneyimlemiş ve onlardan bir fikir ediniyor olabilmesidir.

12) Size göre iyi bir yazarın her daim aklında tutması gereken nedir?

Empati, kararlılık ve Zorluklara karşı durma.

13) Size göre iyi bir yazar neyi asla yapmamalı/yapmaya yeltenmemeli?

Sadece yazmak için değil, rahatlamak için de yazmalı. Kalbinin sesi ile yazsın, ruhu ile yazsın.

14) Betimleme kitabın can damarıdır, yazarın ruhudur diyenlerden misiniz yoksa betimleme okuyanı boğar, hızlı nefesler aldıran harika bir olay akışı daha önemli diyenlerden mi?

Bu konu hakkında taraf tutmayı tercih etmiyorum fakat diyebileceğim tek şey, Betimlemenin onların kararı olması.

15) Kitaplarınızı hangi platformlarda yayınlıyorsunuz?

Wattpad. İleride 2-2,5 sene sonra ise Youtube da düşünüyorum.

16) Kitaplarınızı yayınlarken dikkat ettiğiniz hususlar neler?

Röportaj AntolojisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin