1) Merhaba! İlk olarak adınızı ve yaşınızı öğrenebilir miyiz? Kitaplarınızı yayınladığınız sosyal medya platformlarındaki kullanıcı adınızı da paylaşabilirsiniz.
Adım Nehir ama arkadaşlar Mahir der, yaşım 15 ama 45lik çıtır gibiyim. Sosyal medya hesaplarım ismi
2) Bize kendinizden bahseder misiniz? Yazmak için ilham kaynağınız nelerdir?
Öylesine biriyim pek bir özelliğim yok bence, yazmak için ilham kaynağım belli şeyler değildir, mesela bazen gördüğüm rüyadan ilham alırken bazende uçan kuştan alırım.
3) Sizin için yazmak ne demek?
Yazmak benim için çevremden uzaklaşmak demek, yaşantımda kişilerden ayrı kendi dünyamın olması demek.
4) Harika, peki yazmaya nasıl başladınız?
Yazdıklarım aynı gelince ve bunaldığım bir sürede yazmaya başladım.
5)Hangi duygu durumları yazmanızı kolaylaştırır?
Hüzün yada acı.
6) En çok hangi alanlarda yazmayı seviyorsunuz?
Mizah, genç kurgu ve dram
7) Yazım bakımından kendinizi geliştirmek istediğiniz alanlar neler?
Betimlemede eksik olduğumu düşünüyorum.
8) Size en çok ne ilham verir? Kaleminizi en çok ne coşturur?
Müzik ve okuyucularımın yorumu.
9) Peki yazarlıkta kendinize bir gelecek görüyor musunuz? Bu konuda planlarınız var mı?
Yazar olmak hedefim değil, eğlencesine yazıyorum şuan ama ileride bir kurgu yazıp bastırmak istiyorum
10) Sizin yazar tanımınız nedir?
Yazar tanımın bence alanında uzman olan kişiler yazardır, herkes yazar ama güzel yazar mı bilemiyorum.
11) Size göre iyi bir yazar nasıl olmalı?
Yazdığı kitaplarıyla okuyucuya zevk vermelidir okurken sıkılmak yerine hevesle bitirmek istemelidir.
12) Size göre iyi bir yazarın her daim aklında tutması gereken nedir?
Yazdığı kitabın ana konusunu ve hedefini, her daim aklında tutmalı.
13) Size göre iyi bir yazar neyi asla yapmamalı/yapmaya yeltenmemeli?
Başarılı olunca kendini ulaşılmaz sanmamalı. (Var öyle insanlar)
14) Betimleme kitabın can damarıdır, yazarın ruhudur diyenlerden misiniz yoksa betimleme okuyanı boğar, hızlı nefesler aldıran harika bir olay akışı daha önemli diyenlerden mi?
Betimleme kitabın can damarıdır derim çünkü olayları daha iyi anlayarak okumak isterim.
15) Kitaplarınızı hangi platformlarda yayınlıyorsunuz?
Wattpadda yayınlıyorum ara sırada Instagram'da kesitler paylaşıyorum.
16) Kitaplarınızı yayınlarken dikkat ettiğiniz hususlar neler?
Okuyucularımı rahatsız edecek unsurların olmamasına
17) Kitaplarınızda neler asla olmaz?
Kitabımda +18 asla olmaz.
18) En beğendiğiniz kitabınızdan efsanevi bir alıntı paylaşmak ister misiniz?
Kendi yazdığım efsanevi olmasını isterdim, ama başka bir alıntı olabilir.
"İnsan oğlu bencil derler herkes kendini düşünürken benim kimseyi düşünmemi beklemesinler..." (Aklımda olan bu)
19) Size göre okuyanı tatmin eden iyi bir kitap neleri içermeli?
Mizah, aksiyon, kaos, macera, ve de hüzün.
20) Peki okuyanı tatmin eden iyi bir kitap yazabilmek için siz nelere muhakkak değinirsiniz?
Mizah ve hüzün, okuyucu gülerken ağlamak istiyor. (En azından benim okuyucularım)
21) Kitabınızın/kitaplarınızın reklamını yapıyor musunuz?
Evet, sosyal medya üzerinden.
22) Cevabınız evetse, nasıl yapıyorsunuz? Nelere dikkat ediyorsunuz?
Editler yapıyorum, ve kitap tanıtımım sitelerinde yayınlıyorum, dikkat çekici olmasına dikkat ediyorum.
23) Dijital mecralarda kitap yayınlamanın püf noktaları nedir? Neler önemli?
Püf noktaları nelerdir bilmem ama ilgi çekici olması şart bence.
24) Kitabı kapağına göre yargılamayı doğru buluyor musunuz?
Hayır doğru bulmuyorum, kapakta aksilikler olabilir. (Kendimden biliyorum öhm öhmm)
25) İyi ve dikkat çekici bir kapağın önemi var mı? Siz kapaklarınızda en çok neye önem veriyorsunuz?
Önemi var gibi fazla takılmam, kapaklarımda açık görsel olmasına dikkat ediyorum.
26) Dijital mecralarda kitap yayınlarken okuyucuyla nasıl etkileşime geçersiniz?
Okuyucularımın isteklerine dikkate alıyorum, kitapta yapılan yorumları benim onlarla iletişim bağım oluyor.
27) 1m okunma elde etmek için sizce yazarlar neler yapmalıdır?
Emin değilim
28) Okuduğunuz kitaplarda en çok hangi detaylara önem verirsiniz? Hangi tarz kitaplar okursunuz?
Anlatım şekline ve de +18 olmamasına.
29)Hangi alanlarda okumayı seviyorsunuz?
Mizah, aksiyon
30)Son olarak, okuyucularınızla konuşun! Ne söylemek istersiniz?
Hepsine minnettarım ve desteklerinden dolayı teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportaj Antolojisi
General FictionDiscord grubumuzdaki yazarlarımızı tanıttığımız röportaj antolojisine hoş geldiniz!