1) Merhaba! İlk olarak adınızı ve yaşınızı öğrenebilir miyiz? Kitaplarınızı yayınladığınız sosyal medya platformlarındaki kullanıcı adınızı da paylaşabilirsiniz.Öncelikle merhaba:) ben Ayşenur Kanoğlu/19 yaşındayım.
Ve watpaad kullanıcı adım :2) Bize kendinizden bahseder misiniz?
Ben Şanlıurfalıyım , lise mezunuyum ve bu yıl tekrardan psikoloji bölümü için tekrardan çalışıyor um .
3) Sizin için yazmak ne demek?
Benim için yazmak ; dertleşmek demek . İçimi dökmek ve rahatlamak gibi kavramlar içeriyor. Yazarken sürekli kendi duygularımı yansıtıyorum , ve buda rahatlamamı sağlıyor.
4) Yazmaya nasıl başladınız?
Yazmaya 17 yaşında başladım . Benim hayatım hep kalabalık içinde oldu . Ama hepsi gereksiz kalabalıktı benim için. Yani ne kadar çok insan etrafımda olursa olsun sürekli yanlız hissediyordum . Tabi o süre zarfında hep kitap okuyup biraz olsun kendimi teselli ediyordum ama bazen her kitapta kendimi bulamıyordum . Bende bu sayede kendimi görebileceğim ve dertleşebilceğim ve en önemlisi yanlızlık kavramından biraz uzak kalmak için yazmaya başladım. Ve iyi ki de yazmışım .
5) Hangi duygu durumları yazmanızı kolaylaştırır?
Çoğunlukla üzgünken yazıyor um. Yada boş olduğum zamanlarda .
6) En çok hangi alanlarda yazmayı seviyorsunuz?
Çoğunlukla dram ve fantastik yazmayı seviyorum ama kendime en yakın olan konu ajanlık ve aksiyon diyebilirim .
7) Yazım bakımından kendinizi geliştirmek istediğiniz alanlar neler?
Yazım konusunda çoğunlukla eski edebiyat yazarlardan örnek alıyorum .
8) Size en çok ne ilham verir? Kaleminizi en çok ne coşturur?
Bana en çok ilham veren şey şarkılardır .çok fazla şarkı dinliyorum ve dinlediğim şarkıların anlamlarından çokça yazdığım zamanlar oldu.
9) Peki yazarlıkta kendinize bir gelecek görüyor musunuz? Bu konuda planlarınız var mı?
Bir gün kitaplarımı bastırmaya ve gerçekten iyi bir yazar olmayı hedefliyor um
10) Sizin yazar tanımınız nedir?
Benim için yazar tanımı tamamen " sırdaş bir arkadaş " demektir .
11) Size göre iyi bir yazar nasıl olmalı?
Bana göre iyi bir yazar kurgusunda heyecanı ve olayları okura yaşatan yazardır . Okurken kendimizi o kitapta hayal etirmeli .
12) Size göre iyi bir yazarın her daim aklında tutması gereken nedir?
Aklında tutması gereken şey , her zaman devam edeceğini aklına getirmesi lazım . Hiç bir zaman pes etmemesi ve yazmaya devam etmesi gerektiğini aklına getirmelidir
13) Size göre iyi bir yazar neyi asla yapmamalı/yapmaya yeltenmemeli?
Bana göre iyi bir yazar her ne kadar farklı bir inanışa inırsa inansın başka dinleri kitaplarında kötülememli . Çünkü bu yazdığı kitabı başka dinlere mensup insanlarda okuyacak ve eğer kötülediği din o okurun inandığı dinse okuru kitaptan soğutur ve aynı zamanda kitabının kalitesini düşürür .
14) Betimleme kitabın can damarıdır, yazarın ruhudur diyenlerden misiniz yoksa betimleme okuyanı boğar, hızlı nefesler aldıran harika bir olay akışı daha önemli diyenlerden mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportaj Antolojisi
General FictionDiscord grubumuzdaki yazarlarımızı tanıttığımız röportaj antolojisine hoş geldiniz!