1) Merhaba! İlk olarak adınızı ve yaşınızı öğrenebilir miyiz? Kitaplarınızı yayınladığınız sosyal medya platformlarındaki kullanıcı adınızı da paylaşabilirsiniz.
Merhabalar, Pınar Tekkeşin, 22 yaşındayım. İki farklı platformlarda yazıyorum.
Wattpad: pinarpinar00
Çizgi stüdyo: pinar00002) Bize kendinizden bahseder misiniz?
Öncelikle herkese merhaba. Şu an 22 yaşındayım ve 18 yaşından beri Kitap yazıyorum. Onun dışında hem kpss'ye hazırlanıp hem de üniversite okuyorum.
3) Sizin için yazmak ne demek?
Benim için yazmak demek ruhunun derinliklerine yolculuk yapmak demektir. Yazmak demek aslında dışından haykıramadığın ne varsa yazarak anlatmak demektir.
4) Yazmaya nasıl başladınız?
Yazmaya, erkek arkadaşım vefat ettiğinden sonra başladım. O zamanlar pek kimsem yoktu. Anlatmak istedim içimde ki bir şeyleri... O sebepten hesabımda da bulunan "Ölümün intiharım" adlı kitabı yazmakla başladım.
5) Hangi duygu durumları yazmanızı kolaylaştırır?
Her zaman dediğim gibi beni hüzün iyi yazdırıyor. Mesela bir şarkı açarım. Hüzünlü bir şarkı, sonrası zaten hafızamdan akar gider. Kendimi bir anda yazarken bulurum.
Ya da bir film, bunlar yazmamı daha kolaylaştırıyor diyebilirim.6) En çok hangi alanlarda yazmayı seviyorsunuz?
5 yıldır yazıyorum. Ama kendimi sanırım daha yazma sürecinde yeni tanımaya başladım . Roman alanında ve fantastik kurgu alanında daha iyi yazdığımı anladım .
7) Yazım bakımından kendinizi geliştirmek istediğiniz alanlar neler?
Kesinlikle betimleme de kendimi geliştirmeye ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Bilmiyorum okurlarım ne düşünür ama oyle bir yere geliyorum ki yazarken özellikle betimlemeler de resmen tıkanma yaşıyorum ki zaten bu sebepten bir takım kurslara kayıt oldum. Umarım artık daha iyi yazabilirim bu dalda.
8) Size en çok ne ilham verir? Kaleminizi en çok ne coşturur?
Bana en çok ilham veren seyler Kesinlikle güzel güneşli havalar bir de hafiften rüzgar eserse... Sanırım dünyaya farklı bir açıdan bakıyorum. Çünkü bir çok sey de dahi kendimi ilham dolu bulabiliyorum. Ama illa ki en çok ne ilham verir dersek. Kesinlikle her zaman yanımda olan ve yazdıklarımı sonuna kadar destekleyen ailem ve arkadaşlarım benim en büyük ilham kaynaklarım.
9) Peki yazarlıkta kendinize bir gelecek görüyor musunuz? Bu konuda planlarınız var mı?
Tabi ki var. Bir redaktör ile çalışmaya başladım. Kitaplarımın gerçekten basılmaya hazır hale geldiklerinde içlerinden birini mutlaka bastiracağım. Şu anlık yazarlıkla ilgili gelecek hedeflerim bu şekilde. Zaten yazdıkça daha çok kalemimi geliştirecek ve ilerleyen zamanlarda çok farklı yollara dahi gireceğime inanıyorum.
10) Sizin yazar tanımınız nedir?
Benim yazar tanımım. Tek bir cümleyle, kesinlikle hiçbir zaman pes etmez.
11) Size göre iyi bir yazar nasıl olmalı?
Bana göre iyi bir yazar, önceki röportaj da da dediğim gibi ona inanmayan insanlara kulaklarını tıkaması ve daima ileriye onu bekleyen aydınlığa kendinden emin adımlarla ilerliyor olması.
12) Size göre iyi bir yazarın her daim aklında tutması gereken nedir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportaj Antolojisi
General FictionDiscord grubumuzdaki yazarlarımızı tanıttığımız röportaj antolojisine hoş geldiniz!