1) Merhaba! İlk olarak adınızı ve yaşınızı öğrenebilir miyiz? Kitaplarınızı yayınladığınız sosyal medya platformlarındaki kullanıcı adınızı da paylaşabilirsiniz.
İkikoiyss 13 yaşındayım
2) Bize kendinizden bahseder misiniz?
Genelde cinayet ve fantastik okumayı severim, girdiğim ortamlarda çabuk kaynaşan biri olsam da sosyal biri değilimdir.
3) Sizin için yazmak ne demek?
Benim için yazmak aslında daha çok yaşadığım şeyleri, duyuları, duyguları, düşünceleri hikayeleştirmektir .
4) Yazmaya nasıl başladınız?
Yazmaya aslında okumaya başladığım ilk sıralar bir düşünce geldi aklıma bende yazabilirim dedim ve yazmaya başladım.
5) Hangi duygu durumları yazmanızı kolaylaştırır?
O anda yazdığım kitabın türü ve konusuna bağlı mesela şuan cinayet(yandere) üzerine bir kitap yazıyorum genelde öfkelendiğim zamanlar yazarım ama bu belirli olmuyor tabi.
6) En çok hangi alanlarda yazmayı seviyorsunuz?
Rahatıma düşkün bir insanım bu yüzden sürekli evde yazarım.
7) Yazım bakımından kendinizi geliştirmek istediğiniz alanlar neler?
Dil bilgimi ve kelime dağarcığımı geliştirmek istiyorum çünkü bazen yazarken bir durumu anlatamıyorum ve yazma isteği kaçıyor.
8) Size en çok ne ilham verir? Kaleminizi en çok ne coşturur?
Kesinlikle duygular ve renkler, bir renk gördüğüm de o renk ile bir duyguyu birleştiririm ve kitapta o bölümde hep o renk geçer.
9) Peki yazarlıkta kendinize bir gelecek görüyor musunuz? Bu konuda planlarınız var mı?
Evet görüyorum ama baya uzak bir gelecek bu konuda pek planım yok ama eğer bir kitabım basılır ise şahsen bu işi biraz daha hobi olarak yapmayı düşünüyorum.
10) Sizin yazar tanımınız nedir?
Benim için bir yazar renkleri, anları, olayları her şeyi duyguya çevirebilmeli çünkü bir kitap benim için duyguyu hissetirmeli.
11) Size göre iyi bir yazar nasıl olmalı?
Benim için bir yazar renkleri, anları, olayları her şeyi duyguya çevirebilmeli çünkü bir kitap benim için duyguyu hissetirmeli.
12) Size göre iyi bir yazarın her daim aklında tutması gereken nedir?
Kitabın temel olayları çünkü bu hatayı bende yaptım olay örgüsünü belirlemeden yazınca kitap çok saçma oluyor bir yazdığın öteki yazdığını tutmuyor.
13) Size göre iyi bir yazar neyi asla yapmamalı/yapmaya yeltenmemeli?
Kitabını sanki kendisi yazmış gibi yazıp yayınlayacak kişilere anlatmamalı çünkü artık bu dönemde insanların neyi çalacağı belli olmuyor.
14) Betimleme kitabın can damarıdır, yazarın ruhudur diyenlerden misiniz yoksa betimleme okuyanı boğar, hızlı nefesler aldıran harika bir olay akışı daha önemli diyenlerden mi?
Ben olay akışı daha önemli diyenlerdenim çünkü olay akışı benim için bı can damarı yani olay akışı güzel olmayınca betimlemenin bir anlamı kalmıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportaj Antolojisi
General FictionDiscord grubumuzdaki yazarlarımızı tanıttığımız röportaj antolojisine hoş geldiniz!